HTML

Parapitty

Fikázom, ami szembe jön

Friss topikok

image

Fuck the X-Mass Party

2007.12.27. 19:33 Parapitty

A nagyon magyar nagyon keresztény nagyon ráérős és polgárinak mondott politikai oldal pár képviselőjének sikerült ismét egy szép nagy árnyékra vetődést bemutatni a minap. A sok másodközlés és blogreakció között kifejezetten nehéz volt megtalálni lényeget és ezt valószínűleg még kevésbé ismerik meg azok, akik a hírt csak passzív megfigyelőként kapták meg.

Ott kezdődött, hogy egy kerületi fidesz csoport kiadott egy közleményt, mert annyira kurvára sértve érezték magukat, hogy a korlátozott befogadóképességű, zárt (téglaépítésű) Kultiplexben egyesek Fuck the X-Mass Party II címmel buliznak belépőjegy vásárlása fejében, saját elhatározásból, hogy erre a karácsonyi uborkaszezonban mindenképp célszerű volt valamit bedobni. Végülis ebből elég nagy öngól lett és mégcsak nem is azért, mert gyermeteg demagóg stílusban írodott, hiszen ez szinte elvárás egy politikai párt nyilatkozata esetén. Pl. az ugye triviális, hogy ha egy intézményben működő közösségi rádió részeg műsorvezetője vállalhatatlan, keresztényellenes kijelentést tesz, akkor onnantól kezdve a rádió és az intézmény állandó jelzője a keresztényellenes lesz, amíg az emlékezet kitart, márpedig gondoskodnak róla, hogy kitartson.
A szerzők a demagóg szókapcsolatok képzése mellett nagy gondot fordítottak a buli címének nyelvi szempontból helyes értelmezésére (különös tekintettel az igére), bár maguk is elismerik, hogy ehhez nem kell komoly angol nyelvtudás. Ezzel egyet lehet érteni. Ugyanakkor sajnálatos módon arra már nem jutott figyelem (és itt fordul karácsonyi buktába a kezdeményezés), hogy a cím jelentéstani átemelése is tökéletesen megtörténjen, mert akkor a nagyon magyar olvasó is a túlérzékenységben megsértődés helyett talán még egyetértőleg bólogatna. Ugyanis ahogy a később nyilatkozó buliszervezők pontosan elmagyarázzák, a Karácsony > Christmas > X-mas > X-mass átalakulások következtében ahogy abban a bizonyos játékban, a végeredmény már csak alig emlékeztet a kiinduló állapotra. Az X-mas még egy legitim rövidített alakja az angolszász világban a karácsonynak, viszont az X-mass már egy ebből keletkeztetett szójáték (mass=tömeg) és pont annak a karácsonnyal sajnálatosan együttjáró tömegjelenséggel (fogyasztási őrület, tömegnyomor) kifigurázása, ami ellen egyébként az érzékeny keresztény oldal is gyakrabban felemelhetné a szavát.

Nyilván olyan egyértelműnek tűnt a hozzávalók listája alapján a szerzők számára, hogy ezt a ziccert nem lehetett kihagyni. Ott van ugye ez a ronda trágár szó közel az X-mas(s)-hez, időzítés stimmel, hopp, csak nem a Tilos székel azon a helyen, ahogy tartják? De, ez is betalál és mit ad isten, az intézményt fenntartó főváros hát nem liberális vezetésű? Minden összeállt, ezek gyaláznak baze, azonnal lépni kell. Bedobunk még egy kis nettó hazugságot (rendszeresek a randalírozások a Kultiban tartott rendezvények miatt), és már meg is vagyunk. Vicces még, hogy a szerzők elejtenek egy könnycseppet bánatukban amiatt, hogy az intézmény épületét már igazából le kellett volna bontani önkormányzati döntés következtében, de ez nem történt meg. Bezzeg ha a politikus kollégák jól végezték volna a dolgukat és a bontás rendben zajlana, mindez nem történhetett volna meg. A szerzők nem jelölik meg közelebbről, hogy ezügyben melyik osztályuk, képviselőjük felelős, ugyanakkor heves elhatárolódást kérnek ugyanazoktól (Fővárosi, IX. kerületi önkormányzat).

Basszátok meg, nem kéne inkább valós problémákkal foglalkozni, ami a dolgotok? Hisztis álszent köcsög banda.

Update:

Na srácok, imponáló ez a sok komment és elveimmel ellenkezik a szólásszabadság korlátozásának legtöbb formája, de most az a helyzet, hogy az eddig is igen alacsony jel-zaj arány elérte a 0-át, ezért itt most a kommentezést lezárom. Tökéletesen megértem, hogy az újonnan jövők nem olvassák el az összes kommentet, így viszont már tényleg csak ismételgetitek magatokat többnyire csak zsidós hasonlatokkal. Ezeket már többen felvetették, olvassatok vissza. A többieknek bocs.

172 komment · 1 trackback

Címkék: politika vallás hülyemagyar

A bejegyzés trackback címe:

https://parapitty.blog.hu/api/trackback/id/tr69276627

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyiket sem! 2007.12.27. 23:24:30

Karácsonyi faszságokBe kell valljam, többször is nekifutottam a Karácsony, Tóta W. írása, illetve az erre adott reakciók kapcsán ennek a posztnak, de a kommentezők is leírtak mindent pro és kontra mindenhol. Akinek van kedve, keresse meg, és olvassa végig…

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.27. 22:54:20

Ami azt illeti, az X-Mass tényleg azt a valamit jelöli, amit manapság karácsonynak szoktak nevezni. Azt meg tényleg fuck.

gaspra 2007.12.27. 22:56:19

Én azt nem értem, hogy miért van ilyen vallási jellegű odamondogatás egymásnak, mikor a Magyar állampolgároknak több mint a fele egyszerűen nem hívő és akkor volt utoljára templomban/zsinagógában mikor megkeresztelték/körülmetélték.

De egyébként ennek megint semmi köze a karácsonyhoz, csak arról van szó, hogy ki melyik politikai oldalban hisz. Ha a Fidesz azt mondta volna róla, hogy ez egy nagyon keresztény buli volt, akkor most arról menne a vita, hogy a zsidók miért nyulták le ezt a jó partit.

Oregon (TM) 2007.12.27. 22:59:07

gaspra: a fidesz sem kereszteny, hisz prominensei a kereszetet betiltjak (lasd Kosa Debrecen)

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.27. 23:00:31

Másrészt viszont nem a hanukával "előjönni" nettó zsidózás, ez nettó faszság. A hanukával viccelődni viszont zsidózás, de keresztény ünnepekkel meg persze lehet?

Ez meg az ún kettős mérce, de nem az hibádzik benne, hogy ne lehessen akkor a keresztényeket se sértegetni, hanem hogy azt se vádolják zsidózással, aki előjön a hanukával. Nehéz mi? Idióta.

dubb 2007.12.27. 23:01:14

nem, nem erre gondoltam. arra, hogy alszent az egesz nyoszorges egy ilyen buli miatt.
viszont eszembe jutott, hogy meg lehet kozeliteni mas oldalrol is. Mert az angol nyelvtol a fuck the x-mass party akar azt is jelenthetne, hogy b..ssza meg a karacsonyi buli. tehat BARMILYEN karacsony alkalmabol rendezett buli, mert a karacsony nem a bulirol szol, hanem csaladi unnep, es a szervezok pusztan ezzel nyilvanitjak ki nemtetszesuket a karacsonyi ceges, iskolai stb bulikkal szemben:)) mert nekik igenis fontos a karacsony meghittsége:DD

snakekiller23 2007.12.27. 23:01:58

Az "abszolútenemnáciutánérzés" Magyar Gárdát istápoló Jobbik keresztjeire a jóérzésű keresztények érthető okokból nem tartanak igényt.

dubb 2007.12.27. 23:03:22

egyiketsem: teljesen egyetertek!

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:06:52

snakekiller23: orszagalma, tudod az naci jelkep

Kurvaisten · http://globalszar.blog.hu/ 2007.12.27. 23:09:55

En igazabol szeretem amig egy south park epizodban elunk. Foleg, ha ez csak a neten tortenne. Csak nagyon megy a szakadozas, es mostanaban egyre durvabban megy ez a rakosis jellegu, ha nem velunk, akkor ellenunk dolog. Ugyanugy nincs ertelme a meghajlasnak a fedex es baratai elott, mint ahogy a maszop es baratai elott sem. Az meg igazan egyre megy, hogy most valaki keresztleny, zsido vagy hites, esetleg szcientologus.

snakekiller23 2007.12.27. 23:11:02

Hanukkával példálózni errefelé azért faszság (és/vagy zsidózás embertől függően, mert miért pont az jut eszébe...), mert ki a frászt érdekel itt a hanukka? Amiatt vannak tele az utak, üzletek; hónapokkal ezelőtt giccsbe öltöztetve a plázák? Hány embert érint a Hanukka körüli felhajtás, munkaszüneti nap, stb. az országban?

Izrael, vagy pl. New York bizonyos részein lehet, hogy nem csak antiszemiták bulija lenne egy "Fuck the Hanukkah! Party".

asa107sol 2007.12.27. 23:12:56

INDEX!!!!!!!

ez indokolta a tótawé posztot is 24 délben???????

h3pk5w 2007.12.27. 23:16:52

Pff, mennyi setét jobbos ráérő van itt :)

BTW, a Fuck the X-Mass helyes fordítása:

B.szd meg a Harácsonyt

Aki ebből nem ért, az csak fideszes lehet.

snakekiller23 2007.12.27. 23:17:15

Oregon (TM):

Nem ugyanarról beszélünk. A Jobbik mára egy mérsékelt keresztény-konzervatív pártnak vállalhatatlan csoportosulás lett. Tudtommal semmi baja nem volt a Fidesznek (a többiek meg max. hozták a megszokott vallásellenes idiotizmust) a keresztekkel addig, amíg a Jobbik nem ment el látványosan ebbe az irányba.

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:21:41

snakekiller23: ok a keresztet tiltanak es nem a jobbikot. amugy a jobbiknal is vannak megszallottak, mas partnal is, ez nem minositene onmagaban partot, max az ellenerdek kommunikaciojat kepviseli. te meg ne legy magno.

Johnny Web 2007.12.27. 23:23:14

Vihar egy pohár vízben.
Ezredrangú rendvezénynek így nekiugrani...
Nevetséges.
Az is tipikus, hogy pont azok hőbörögnek a legjobban, akiknek semmi közük nincs a kereszténységhez.

A zsidók meg hogy, hogy jönnek ide, azt nem tudom.
Bár a zsidózó retardáltak bárhonnan képesek 1-2 lépésben eljutni a kedvenc témájukig, úgyhogy nem lep meg.

kovacsferenc123123 2007.12.27. 23:23:43

najó, majdnem végig el bírtam olvasni a kommenteket, remélem nem ismétlek senkit. a "fuck the hamukah" jellegű hipotetikus megmozdulásoknak semmi más célja, üzenete nem lenne azon kívül, hogy a zsidók basszák meg. but, a fuck the x-mass (vagy tőlem christmas is lehetne) party meg nyilván a karácsony fő lényegét célozza meg. a vásárlást. ami ezek mellett valóban kicsit "vicces", hogy pont a kulti tüntet a konzumidiotizmus ellen...

kovacsferenc123123 2007.12.27. 23:24:31

ja és a nevem ellenére nem vagyok zsidó, szóval minden kedves antiszemitát felhívnék, hogy erre ne vetődjön

Globe 2007.12.27. 23:24:47

Sztem nem jó hogy a ilyen címmel hagyták elindítani a partit a kultisok, de ahogyan eljutott innen a demszkizésig a fidesz.hu, abban még annál is több csúsztatás van, mint ez az xmas/xmass dolog. Hogy miért?

A fidesz.hu ezt írja: "Demszky Gábor vezette liberális vezetésű főváros támogatását élvező kulturális szórakozóhely". nyilván jó nagyot nézhetett a szórakozóhely, amikor ilyen befolyásos támogatóról olvastak. Pedig jól jönne bármilyen támogatás, valakinek megtetszett az ingatlan, és nem biztos, hogy korrektül rendeződik a kulti helyzete.

Az írónak egyértelmű kellett, hogy legyen hogy a partiszervező (gorezone) független a szórakozóhelytől (kultiplex), a szórakozóhely független az önkormányzattól. Az egyszeri olvasó persze csak a demszkizést látja.

Szóval az elemi korrektséghez hozzátartozna, hogy az egyébként jogos felháborodáshoz ne csapjon hozzá a fidesz.hu egy nagy adag csúsztatást is. Miért nem maradtak a tényeknél - elvégre korrektséget kértek, nem?

goyoq · http://sztar.com 2007.12.27. 23:24:51

Köcsög Fidesz

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.27. 23:25:24

markusbenjamin,

emlékszel még a disznóvéres kiállításra a Kiscelli múzeumban pár évvel ezelőtt?

Sósperec, az indián 2007.12.27. 23:27:26

Egy normális (együttélni képes) társadalomban a karácsonnyal meg a hanukával is lehet viccelődni vagy káromkodni, nagyonis úgy, hogy mindvégig tudjuk, hogy a kettő nem ugyanazoknak nem ugyanaz nem ugyanúgy. Ilyen társadalom viszont nincs. Pláne nem itt, ma, Magyarországon.

Az igazi kérdés/problematika egyébként a viccelődés-káromkodás _előtt_ van, és sokkal érdekesebb, mint vitatkozni utóbbiak jogosságán vagy értelmén. Az igazi kérdés kb. az, hogy miért félünk ennyire egymástól? Kinek-minek hittük el az előző 10-20-30-100 évben, hogy egymástól félnünk kell?

He, bazmeg?

andike 2007.12.27. 23:28:11

Szerintem ilyen cimet adni egy bulinak felhaborito, attol fuggetlenul, hogy utana a koncerten death metalt jatszanak, vagy ovodas korusok lepnek-e fel.
A zsido peldalozasokat azert ertem meg, mert arra meg az SZDSZ harapna, ha hasonloan felreertheto cimet kapna egy buli (lasd fenti otletes peldakat)
Es oket is teljesen megertenem.

Parapitty, te viszont egy 5Z4RF45ZU vagy, remélem nem fogod felreolvasni amit irtam, es nem sertodsz meg rajta.
Ha megis, teljesen megertelek.

dubb 2007.12.27. 23:31:25

h3pk5w: jo forditas! de tulajdonkeppen ez akkor lenne teljesen igaz, ha nem lenne ott a "the" mert hat az angolban nem kell ele nevelo. tehat valojaban lehet nem jelent az eg vilagon semmit!!!
a haborgas igy targytalan!

gaspra 2007.12.27. 23:32:03

A ma esti south park karácsonyi része egészen pontosan írta le, hogy mekkora ökörség az ünnepet egy vallás, vagy egy világnézet szemüvegén keresztül nézni. A karácsony is mindenkinek mást jelent, de a sokszinűséget is tudni kell elfogadni.

bjela szila 2007.12.27. 23:33:05

1. pár diló bulijából mekkora egymástmarás lett ! elérték , amit akartak . szarok a fideszre , de tényleg itt mindenki ezt a patkány kisebbséget nyalja , a tv2n a flódni lenyomja a beiglit ? parapitynek - azért a tilosban nem kell sokat keresgélned , hogy köcsögöt találj ....

snakekiller23 2007.12.27. 23:33:28

Oregon (TM):

A Jobbiknál nem az a gond, hogy "vannak megszállottak", amivel gond van az a párt fő irányvonala. Vona Gábor pl. ugye nem egy kis senki náluk.
Nem nyíltan a Jobbikot magát tiltják ki valóban; de ezzel jelzik, hogy egy ilyen társaság és amit képvisel úgy zusammen nemkívánatos. Aki szimpatizál velük, az ezen persze megsértődik. :)

Bocs, milyen magnó ne legyek?

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:33:33

gaspra: sokszinuseg elfogadasarol pont azok beszelnek mindig, akik lealazzak a keresztenyeket, (index,TWA,kulti)=a vezer liberalisok

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:34:34

snakekiller23: felremagyarazas ez nem picit. foleg ebben a liberalis vilagban az. tudod: sokszinuseg!

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:35:05

gaspra: sokszinuseg elfogadasarol pont azok beszelnek mindig, akik lealazzak a keresztenyeket, (index,TWA,kulti)=a vezer liberalisok

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:37:05

snakekiller23: manorat allitani lehet? kettoskeresztet nem? kezdem erteni ezt a vilagot.

Laci 2007.12.27. 23:38:01

Kedves Parapitty!
Kuvra Anyád basszd meg!!!

Jaj, mielőtt félreérted:
X-mass vs. X-mas
kuvra vs. kurva
basszd vs. baszd

További szép karácsonyt neked is! ;)

oil.ali 2007.12.27. 23:40:29

Na egy kis kulturtörténet kezdőknek: a karácsony kurvára nem keresztény ünnep. Csak a keresztény világban annak tekintik. Jó volna a biblián kívűl mást mást is olvasni... Tényleg, mikor is született Jézus?

Amúgy pedig az én fas*om is tele volt a karácsonnyal 22.-én este az Árkádban. Vessétek rám a követ.

Sz0M|45 2007.12.27. 23:42:18

Az a franya s betu. Mint az index photoshop rabszolgainak esete az ss fotossal ;] Ezek unatkoznak, de az valami elkepeszto, hogy minden alkalommal meg tudnak lepni. Amikor mar az ember azt hiszi, hogy ez mar tenyleg a legalja, akkor bebizonyitjak, hogy meg van lejjebb. Nameg ez a kozlemeny is. Ez az idezojelezes. Ez a fontosertelmisegieskedo hobbi-mu kozepszar. Csak rosszul alakitanak egy szerepet.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.27. 23:42:42

Markusbenjamin,

ha most lenne, abból zavargások lennének szerintem.

Nagyjából annyi volt, hogy kereszt, jézuska, disznóvérrel leöntve különböző összeállításokban, mint művészet. Meg asszem vizelet is volt, de erre nem emlékszem pontosan, még fiatal voltam nagyon. Az egyes elemeket mondjuk a Tórára kicserélve gondolatban, azért be kell látni, a kereszténység kicsit több mindent elvisel, vagy kénytelen elviselni... de azért kár cseszegetni.

Mindenki megmagyarázza, hogy a másiknak miért nem kéne megsértődnie azon, hogy megsértik a vallását, identitását. Ahelyett, hogy mindenki azon gondolkodna el, hogy hogy ne bántsa meg a másikat.

Nem lesz itt változás, amíg a zsidók nem tiltakoznak a keresztények megsértése ellen, és amíg a keresztények nem tiltakoznak a zsidó vallás megsértése ellen. De fokozhatnám, hogy amíg a zsidók nem tiltakoznak a ruandai holocaust miatt, a keresztények meg nem tiltakoznak az antiszemitizmus miatt. És amíg a zsidók és a keresztények nem tiltakoznak az iszlám megsértése miatt. De mindenki szarik a másikra, és a maga gesztenyéjét kuporgatja.

Ugyanabból az anyagból vagyunk mind. Én mindenkin röhögni akarok úgy, hogy ne fasisztázzanak le, ne keresztényellenesezzenek le, és ne akarjon egy arab se kinyírni. És nem akarok röhögni, hogy ne bántsak meg egy arabot, keresztényt vagy zsidót se.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.27. 23:43:49

"Na egy kis kulturtörténet kezdőknek: a karácsony kurvára nem keresztény ünnep. Csak a keresztény világban annak tekintik. Jó volna a biblián kívűl mást mást is olvasni... Tényleg, mikor is született Jézus?"

Bazmeg, már megint egy teológus. Nem zavar, hogy 3892 példányban leírták már mások is az elmúlt két napban?

Nem vetek rád egyébként követ, fux xmass.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.27. 23:44:45

Csodálkozom egyébként hogy nem csaptak le az xmass SS betűjére. :) Vagy ne adjak ötleteket? :D

snakekiller23 2007.12.27. 23:47:03

Oregon (TM)

Te megértetted amit írtam? Lehet kettőskeresztet is állítani nyugodtan, (én sem értettem egyesek miért hisztiznek annyira anno) de ezt egy olyan párttól nem nézik szívesen, amelyik félkatonai alakulatot masíroztat falvakban 60 évvel a fasizmus és majd' 20 évvel a kommunizmus bukása után. Ez a fránya politika már csak ilyen...

viktor134 2007.12.27. 23:47:15

nyelv-ész 2007.12.27. 22:13:42

"
Mint pl. hogy oktatásügyileg is züllesztik a fiatalokat, akiknek jórésze bekokózva vagy alkoholmámorban ússza meg legalább a hétvégén a szeretetlenség érzését, mindenféle hülye partikon...
"

mi köze az ivásnak a kokónak az oktatáshoz, aki akar tanul, aki meg nem, az iszik. lehet magas az ösztöndíj, vagy alacsony a tandíj, ha kokóra futja.
nem azért nem jártam be én sem órákra, mert kokóztam, hanem nem volt értelme, aztán perszee ütni kell az időt. :)

Thrasher 2007.12.27. 23:48:20

Én meg rendezek majd itthon a szobában Fuck Magyarország Meg Fuck Agyatlan Befolyásolható Baromállat Magyar Nép Partyt, és majd jól megbaszok mindenkit, ai nem képes másra, csak politizálnizsidóznikomcsiznináciznigárdátalapítani, és a belépők árából elutazok pl. Svédországba, vagy bárhova, ami nem itt van, és nem gyűlöli egymást mindenki.

Manbeast 2007.12.27. 23:51:46

Jó, akkor most az hajigálja a másikra a követ aki még soha nem mondott el olyan viccet, hogy xy találkozik szentpéterrel, vagy eljut a mennybe.Tök jogos, fel lehet amúgy háborodni, hogy ezek a mai fiatalok, DE ne legyünk már hülyék, ne ezen hőbörgjünk, csak az veri itt a nyálát, aki szart sem tud agolul, mert az angoloknál az ilyen, és ehhez hasonló szóviccek mindennaposak, és itt a karácsonyi, mint a szent gyertyafényes, anyukám már megintfasztakadszbeleafába jellegű élmények fényének csorbítására nem tesznek kíserletet semmiféle túlképzet, beépített, provokátor, stánista metálos, zsidó, esetleg cigány ifijoncok. Jézusnak kurvára semmi köze nincs az országhoz, ezt fogadjuk már el végre, demokratikus köztársaság vagyunk és nem pedig keresztény köztársaság. Na legessétek azt a bitófát mgasabban és skandáljátok, hogy Manbeast takarodj vidd az összes haverod...hoppáhoppá így is rímel, simán jó.

Fishlips 2007.12.27. 23:53:38

Hát, ez még a Trychydts, Tilosrádió, Kultiplex, stb. bandától is elég gyenge védekezés.

Különösen azért, mert a X-mas a Christmas elfogadott alakja, ami pedig a Christ's Mass-ből jön. Tehát tképpen egy S betű betoldása nem változtatta meg a szó jelentését sem.

Másrészről az lepett meg, ahogy betagadják az egészet. Könyörgöm, napnál világosabb, hogy ez a rendezvény aktívan csak a blekkmetálosokat mozgatja meg (hiába elsősorban deathmetal elvileg, ha egyszerűen death metal scene annyira van Magyarországon, mint industrial szubkultúra). A blackmetal közösségnek ez tetszik, ez kell. Zárt körben megtartják a bulit, hallgatják a világ legszarabb poén-grind bandáját, a csirkelábas (normális helyeken, ahol a grindot komolyan gondolják, minimum bölényt boncolnak) Radikális Amputációt. Nem értem hol a probléma.

Valójában értem. Ott a probléma, hogy ezt Fuck the Yom Kipppur néven nem lehet megcsinálni. Mert aki ilyen néven szervezne rendezvényt, az ki lenne kiáltva ultrafasisztoid hungaronácinak. így van? így van.

RoFä 2007.12.27. 23:55:05

T.Szerző

Bazmeg mennyire igazad van, és mennyire jól meg tudod fogalmazni a kollektív tudatallatimat. :
Respekt. :)

Oregon (TM) 2007.12.27. 23:55:17

snakekiller23: vazz te tenyleg egy magno vagy!

stringek a dumadban:
-felkatonai
-fasizmus
-masirozas
-kommunizmus

asa107sol 2007.12.27. 23:55:31

törnek a porcelánmalacok, aprót válogat, ennyi csak kifutja beugróra...

kovacsferenc123123 2007.12.27. 23:57:51

tényleg, a nyelv-észnek még én is üzenném, hogy kérem tisztelettel a fiatalokat nem züllesztik, hanem züllenek maguktól. lehet választani, hogy könyv, vagy tv, bulizás, vagy tanulás. (17 éves vagyok, szóval eléggé belülről látom ezt, elhiheted)

viktor134 2007.12.28. 00:00:08

snake:
tőlem aztán állhat bárhol. még el is olvasgatom időnként rajta a szöveget a móriczon.
sőt, a menóra sem zavar. ha minaret lenne az sem, de ha a műezin 5szor óbégat megdobom a cipőmmel. :) aludni akarok. :)

RoFä 2007.12.28. 00:03:31

pajorbacsi 2007.12.27. 21:29:48

Ja bazmeg, dögöljenek meg sokkal hamarabb Rákoskeresztúron, ott három fokkal hidegebb van, nincs aluljáró, és a szél is jobban átfújja, tehát hamarabb megfagynak.

Most komolyan bazeg tényleg nem értem azokat, akiknek a legnagyobb baja a sok homeless jelenléte (értsd, hogy láthatóak és nem kint vannak a fődeken). Esti buliból hazafelé tántorgó részeg musszkliskölyök meg bespeedezett kopasz már támadt meg az éjszakai Belvárosban, sima homeless még soha. Az tény hogy nem kellemes a látványuk, szaguk, az is tény hogy emberalatti lényekké váltak az emberalatti élettől, de könyörgöm, tényleg úgy kell megoldani a problémát, hogy kipateroljuk őket?

Ha a Rogán Tóni úgy oldja meg, hogy mindegyiket fűtött helyen altatja amíg ki nem telelnek, akkor befogtam a pofámat, persze.

fuckthe 2007.12.28. 00:06:58

Ha nem provokálnák a sok keresztényt örökké a ***********k, akkor lehet, hogy nem háborodnának fel.
Az ilyen blogokat írók meg nézzenek jól magukba.

fuckthe 2007.12.28. 00:08:10

****** = bármilyen szitokszó, amit keresztény kultúrkörökben nem használunk

RoFä 2007.12.28. 00:09:43

Ja, a témához még: hányingerem van az álszent köcsög közleménytől (tilcsákbe, tilcsákbe, meggyalázzák óh szent Ünnepünket....anyátok, szólásszabadság van), de konkrétan azt is leszarom, ha valaki fuck hanukah partyt rendez, lángoló fordított menóra logóval teleplakátozva a várost. De csak akkor, ha csak viccből gondolja. És ez a "kereszténygyűlölőkre" is vonatkozik. Egyébként tökéletesen érteni vélem a party címébe foglalt szójátékot, biztos velem van a baj, továbbá minimális utánjárással ki lehet deríteni, hogy a szervezők védekezése valós alapokon hever-e, vagyis mondjuk minimo calculo a kibaszott flyereken legyen rajta valami célzás rá.

Egyébként ha igaz, akkor céljaikban hasonulnak a Jobbik keresztjeire írt magasztos eszmékkel, ami az események fényében különösen tréfás.

(A közleményhez: egy politikai pártnak mondjuk tényleg az a dolga Magyarföldön, hogy mindent kurva komolyan legyen és keressen minden sarokban valami megsértődni, felháborodni és elhatárolódnivalót. Ezen úgy látszik nem tudunk változtatni. )

pietranera 2007.12.28. 00:10:16

még jó, hogy csöppet sem vagytok paranoiások. aha, tényleg így lehetett: „a zsidók” a ti provokálásotok végett kiötlötték ezt a címet, egymás közt terjesztették, gyere el, nem, előbb rászoktatták a szegény, ártatlan fiatalságot a halálmetálra, mert az milyen jó keresztényellenes, aztán bementek és egész éjjel szőtték az összeesküvést ellenetek… teljesen valószínűtlen, hogy a Kulti mint egy szűk szubkutúrából élő üzleti vállalkozás esetleg figyelemfelkeltő címet akart adni egy rendezvényének, hogy aki szereti az ilyen zenét, és észreveszi a szójátékot, és tényleg tele a bakancsa a karácsonyi tömegőrülettel, az jöjjön el, és érezze jól magát? (…és akkor bementek, és rázták a fejüket… és ittak… és beszélgettek… lányokról-fiúkról, nevezetes hányásokról, zenéről, stb….)

snakekiller23 2007.12.28. 00:11:18

Oregon (TM)

Nem véltelnül vannak azok ott. Én a Magyar Gárdát fasisztoid (párt)hadsereg-kezdménynek tartom; sajnálom. Az elején én is túlzottnak éreztem a hisztit körülötte, mondván semmi komoly, pár túlbuzgó népnemzeti belterjes szerepjátéka, volt már "ilyenebb" is... aztán láttam a végeredményt és levontam a tanulságot.

Ebben nem fogunk dűlőre jutni szerintem, szóval jobb, ha befejezzük.

tucsok123 2007.12.28. 00:12:07

Kigyűjtöttem nektek a fellépők honlapjait.

Wolverine Blues Brothers: wbb.uw.hu/
Age of Agony: www.synaptx.hu/agony/
Malediction: malediction.extra.hu/
Gholgoth: gholgoth.freeweb.hu/
Radikális Amputáció: radikalis.uw.hu/

Oregon (TM) 2007.12.28. 00:16:17

snakekiller23: meselj a vegeredmenyrol!

Amugy a szavaid nem a tied, kaptad oket a kormany pr-tol.

tucsok123 2007.12.28. 00:16:45

Egész jó:
Grey by Age of Agony

The tales of my childhood
are slowly fading away,
I dream of a world in black and white
beyond this hell of grey.


The wisdom of a thousand years
we sold for an unknown future,
we're building a ruin for tomorrow
raised on forgotten torture.

In past times we ruled our land,
now we're led by western orders.
United we stood, departed we are
in the Europe without borders.

The bless of the virgin turned to a curse
we lost the grace of god.
Captured in a new alliance
sealed by my elder's blood.

Nobody will remember
memory's fading away,
a dream of a world of black and white
was sold for a hell of grey.

www.synaptx.hu/agony/html/download/grey.mp3

fuckthe 2007.12.28. 00:16:52

engem viszont felháborít ha ezek az ateista *********ok meggyalázzák bármilyen vallási fleekezet, de különösen a keresztények ünnepét. Ez van. És nem érdekel mások véleménye, engem sért.

GIJoe 2007.12.28. 00:21:07

Öröm látni, hogy egyre kevesebb ember dől be ezeknek a szánalmas magyarázkodásoknak.
Ti mindig csak mindent kiforgattok, megmagyaráztok. mást gyalázni lehet, másnak az érzékenységén lehet röhögni, bezzeg ha valaki rajtatok ugyanúgy röhögne, lenézne mint ahogy ti az egész világot akkor abból vezető hír lesz minden kereskedelmi adón, és mindenki szapora nyelvcsapások közepette gyorsan "elhatárolodik".
Egy dolgot értsetek meg, ezt nem lehet az idők végezetéig így csinálni, bármennyire is próbáltok mindent magyarázni, mások ellen uszítani, megint kihúzzátok a gyufát.
Egy dolgot értsetek meg, alapból semmi baj nem lenne veletek, de ez az átkozott lenézés és ez a kettős mérce ami szerint ti éltek egyszerüen vérlázító. Nem véletlenül utáll, gyűlöl titeket az egész emberiség amíóta világ a világ! Még az is utáll titeket aki bár állszentül vigyorog a tv-ben és látszólag kiszolgáll titeket, csak hogy a saját hitvány tyúkszaros életét megkönnyítse.
Mondjuk ti is gyülöltök mindenkit, ez is igaz..de akkor meg ne óbégassatok toleranciárol sem Magyarországon, sem az USA-ban sem máshol.
Rohadjatok meg szemét cionista banda.

valaki 2007.12.28. 00:26:03

Hát ez igen,de akkor gondolkozzunk már el azon,hogy vajon hogy reagált volna-e a sajtó,(mert ez még csak olyan óirási port sem kavart) ha a buli neve Fuck the Hamuka lett volna? Na tehát az éremnek két oldala van
és mindkét oldalon vannak provokatőrök ezt ne felejtsük el!

Bambula 2007.12.28. 00:26:09

Azért érdemes végigolvasni a kommenteket, hogy akik támadják akár a rendezvényt, akár a szövegírót, milyen stílusban teszik mindezt a vallás nevében. Érdekes, hogy a karácsonyt vallási ünnepnek tekintők egy része milyen gyorsan eljut a zsidósághoz, minő véletlen, bár kétlem, ezt a fajta mentalitást a hittanórán szedte volna össze.
Szóval megint ugyanaz a helyzet, mint amikor a keresztény vallás védelmében a turbómagyar turbókeresztények izraeli zászlót égetnek. No, az ilyen zászlóégető, zsidózással vallási ünnepet védőket hívom én verbálkeresztényeknek: szavakban keresztények (legalábbis az öndefiníciójuk szerint), tetteik szerint nullák.

U.i.: Az antiszemita kommentelőknek megspórolandó: köszönöm, nem vagyok zsidó, csak egy bérmálkozott római katolikus, aki már évek óta nem tudja sehogyan sem összehozni, hogy magát kereszténynek valló ember hogyan zsidózhat úgy, ahogy a magukat ilyennek tartók teszik azt több-kevesebb nyilvánosság előtt.

snakekiller23 2007.12.28. 00:27:40

Oregon (TM)

Most vagy írok egy hosszú posztot arról, hogy miért az a véleményem róluk, ami, minden magyarázkodásuk ellenére és igazából durván teleoffoljuk a blogot; vagy elfogadjuk, hogy egy (itt offtopic) témában gyökeresen más a véleményünk és abbahagyjuk a vitát. Kérlek, állapodjunk meg az utóbbiban. (Lehet tied az utolsó szó.)

Kormány PR jórészt kimaradt az életemből, köszönöm. Elég volt pusztán látni, hallani, olvasni őket ahhoz, hogy véleményt alkossak.

pietranera 2007.12.28. 00:28:51

fuckthe, kutya nem gondolt ott tirátok. ha gyaláznák a hited ünnepéd,, az nagy baj LENNE. viszont hogy köreitekben nem keresztény/ateista csak kicsillagozandó jelzőkkel illethető, az NAGY BAJ.

olda 2007.12.28. 00:29:55

lehetne nyugodtan fukkdayomkippur meg fukkdahanuka partikat is csinálni, senki nem tartaná antiszemitának a dolgot, (leszámítva pár barmot, azoknak meg úgyis mindegy) ha a yom kippur meg a hanuka miatt állnál december elejétől a dugóban, venné fel a hitelt a sok barom esze nélkül, töltődnének meg a plázák és szóródna kis sokmilliárd forint ajándékra. De amennyire én látom, ez nem így van.

az ilyen partikkal én pont azt csinálom, mint a disznóvéres kiállítással: nem megyek el. nem érdekel. de nem is verem a nyálam.

vana bolygón két milliárd keresztény meg 10 millió zsidó (mittomén mennyi, nagyjából) és ilyen hiszti megy...

primitív ez az ország, sértődött és felfuvalkodott, ráadásul a semmire. pont az ilyen harcosan ostoba magatéartásért nem vagyunk rajta a világtérképen :(

olda 2007.12.28. 00:32:33

mondjuk a fuck te hamuka nem pont ugyanaz a konnotáció, de nem várom el, hogy értsd.

GIJoe, te meg lúzerkém, magyarul miért nem tanulsz meg? majdnem a "cionista" szót is kél ellel írtad...

Dr Milton 2007.12.28. 00:32:45

Nem olvastam a hozzászólásokat, elnézést kérek érte. Ez a Tilos és a hozzá kapcsolódó dolgok valahogy mindig hordoznak magukban valami szélsőbalos keresztényellenes felhangot. Vannak ilyen modern liberális emberek is, nem probléma ez, az annál inkább, hogy túl sok figyelem irányul rájuk. De azért akik állást foglaltak az ügyben képzeljék el mekkora botrány lett volna abból ha egy szervezet mondjuk fuck the pesach-ot tűzött volna a műsorának programjára. Mi lenne ott? Gondolkozzatok egy kicsit ezen is. Másrészről viszont nem kell minden dolgot felfújni, még a végén olyanok lesznek mint az iszlámok.

Dr Milton 2007.12.28. 00:34:00

nem látom a kommentem!!!

Dr Milton 2007.12.28. 00:34:42

látom a kommentemet :D

tucsok123 2007.12.28. 00:35:38

Igazatok lehet. Ez a metál ügy hosszútávon nehezen viselhető. Maradjunk a belpolnál és az elektronikánál: www.hitspace.hu/letoltes/files/elborult_-_melyrepules.mp3

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2007.12.28. 00:37:09

Valahogy furcsállom hogy ilyenen ki tudnak akadni emberek. Azon érdekes módon senki nem akad ki nyilvánosan, hogy a karácsony ma már semmilyen szinten nem hordozza egyetlen korábbi értékét sem...

Tudom ahhoz kicsit komolyabban kéne gondolkodni, ami sokfelé nem szokás ma már... amúgy a tisztelt urakat és hölgyeket nem gondolkodtatja el, hogy az ún. magas kultúrára egyre kevésbé vevők a fiatalok?

Hogy valami nem egészen úgy működik már mint mondjuk akár 10 éve?

Hamár az egész cikk egy politikai párt kifakadásán indult el, a mélyen tisztelt politikus uraknak és hölgyeknek is inkább azon kéne gondolkodni, hogy az ország olyanná alakul amilyenné ők alakítják.

Az ellen meg már késő tenniük, hogy a karácsony gyakorlatilag a kereskedelem fő ünnepévé vált, nem pedig a szereteté, termékenységé, napfordulóé...

Ezen már nem segít az se ha azt mondják, hogy karácsony előtt 2 héttel zárjon be mindenki, max. éhenhal az ország...

Az extrém metálzenei esteknek meg nem hiszem hogy "Szeressük egymást gyerekek!" lesz a címe, mert azért nem hiszem hogy az említett esten karácsonyi dalokat énekeltek volna (valahogy nemigen hallottam ilyenekről, pedig több mint 10 éve hallgatok metálzenéket).

Ezer és egy dolog akad, amin hamarabb leakadok, mint egy könnyűzenei est neve. Lehet velem van a baj.

GIJoe 2007.12.28. 00:41:13

olda: milyen értelmes hozzászólás!
...még te beszélsz primitíségről....pont az ilyen emberek miatt "nem vagyunk fent a világtérképen"
typo-ról meg gondolom még nem hallottál...
mondjuk már az is szánalmas, hogy pont ebbe kötsz bele :) kár erölködni...inkább tedd el magad holnapra öcsi

tucsok123 2007.12.28. 00:41:13

Még arra lennék kiváncsi, h a black metál belpolitikára vett projekciója hogyan néz ki. Létezik egyáltalán? Balra vetül, jobbra vetül?

GIJoe 2007.12.28. 00:44:10

ylion: teljesen igazad van.

pietranera 2007.12.28. 00:47:34

tücsök, hát igazán felfoghatatlan, hogy nem érted:)

VJack · http://www.kormanyvalto.hu 2007.12.28. 00:53:58

Nincs gond a zsidókkal. Teljesen normális, hogy Amerika véletlenül majd épp neki ad lopakodó-technológiát (F35), amit egyébként NATO országoknak sem ad oda. Sem Angliának, sem Franciaországnak. Véletlenül épp ennek a kis ártatlan, tengerparti országnak.

Fuck the Hancuka!

(Természetesen nem az általam mélyen tisztelt Hanukáról van szó, ez csak egy szójáték, A Fuck és a Hancúrozás közt... )

És persze dugják fel a mentaórát a seggükbe.

Mesélje el már valaki, mi a szarnak kell védeni rögtön full médiailag, ha valaki zsidó kijelentéseket, bármit épp pellengérre állít? Nem lehetne megvárni, hogy cáfoljanak az érintettek, ha akarnak? Nem lehet, hogy ezek miatt a dolgok miatt érzik a "nácik", hogy a háttérben mintha árnyjáték menne nagy kampós orrokkal? Persze, ha megint baj lesz, akkor nem a "nagyzsidók", csak a "kisemberek" isszák meg a levét, a nagyok meg majd sápítoznak álszentül és besöprik a kártérítéseket.

(VJack)

kovacsferenc123123 2007.12.28. 00:59:17

olda: milyen értelmes hozzászólás! - ezt vajh hogy érti dzsiájdzsó?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2007.12.28. 01:00:48

" snakekiller23 2007.12.27. 23:47:03
Oregon (TM)

Te megértetted amit írtam? Lehet kettőskeresztet is állítani nyugodtan, (én sem értettem egyesek miért hisztiznek annyira anno) de ezt egy olyan párttól nem nézik szívesen, amelyik félkatonai alakulatot masíroztat falvakban 60 évvel a fasizmus és majd' 20 évvel a kommunizmus bukása után. Ez a fránya politika már csak ilyen... "

Miért, 60 évvel a fasizmus és majd' 20 évvel a kommunizmus bukása után normális az, hogy cigány bűnözők nyugdíjasainkat kirabolják, megölik, és a rendőrség vigyorog ezen? Amikor meg a kormány ellen tüntetnek azok, akik a fentieknek az adójuk révén állják a segélyek után a cechet, akkor ezekbe gumigolyókkal belelő?

Asszem 2007.12.28. 01:09:43

Két külön dolog van, amit itten sokan egybemosnak:

fuck the [akármi] partit szervezni nem sértő akkor, ha a szervezők ezt azzal a szándékkal teszik, hogy azokat az embereket hívják össze, akik [akármi] ünneplésében nem kívánnak részt venni, attól megcsömörlöttek, satöbbi.

fuck the [akármi] partit szervezni sértő akkor, ha a szervezők ezt azzal a szándékkal teszik, hogy azokat az embereket azzal a céllal hívják össze, hogy kifejezetten és szándékosan megsértsenek más embereket, pl. megzavarják rendezvényeiket.

Szóval szerintem fuck the [akármilyen zsidó/cigány/egyéb kisebbség] parti sértő mivolta a szervezők szándékától függ.

Kölcsi 2007.12.28. 01:13:21

"Bedobunk még egy kis nettó hazugságot (rendszeresek a randalírozások a Kultiban tartott rendezvények miatt), és már meg is vagyunk."

Javaslom a blog írójának, hogy költözzön a Kulti mellé egy hétre. Mondjuk nyáron, amikor minden ablak nyitva van éjszaka, hogy ne pusztuljanak meg az emberek.
Én 17 éve lakom a közvetlen szomszédságában. Rendszeresen itt szívják a füvet és piálnak az ablakunk alatt, miközben ordítoznak egymással. Ha esetleg szólni mersz, hogy talán ezt nem kéne, akkor nem teszed zsebre, amit kapsz utána. Szóval tényleg nincsen ám randalírozás sosem.
Alig várom, hogy most már tényleg lebontsák és ne úgy nézzen ki minden reggelre a mellette lévő játszótér, mint a hányás. (mondom ezt úgy, hogy én is szívesen és rendszeresen járok el mulatni)

Suszter 2007.12.28. 02:42:16

Véleményem szerint nem ártana, ha néhányan utánanéznének ennek az ünnepnek, ugyanis keresztényéknél is csak fikció az egész.

Pl legegyszerűbben:
www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kdh/0/11196/1

A téli napfordulót nagyjából az egész emberiség megünnepli, lényegéban a primitív népek egyik legfontosabb ünnepe, amikor a hosszú Sötétség felett átveszi az uralmat a Fény. Ezeket ki hite szerint helyettesítheti valamivel.

A karácsonyfa pediglen ugye kelta eredetű.

Ne feledjük azt sem, hogy mielőtt ez az egész beépült volna az európai kultúrkörbe, megelőzte jópárszáz év népírtás és agymosás. Ez ugye történelmi tény.

Tehát hátrébb mindenkinek az agarakkal, mert szerintem:

1. X-Mass nyilvánvalóan kétértelmű kifejezés, ravasz
2. A paganistáknak igenis van alapjuk nem szeretni a keresztény Karácsonyt

tucsok123 2007.12.28. 02:48:50

ok. nem volt könnyű, de kigugliztam:

A magyar BLACK METÁL közösség,
a Fidesz nevű fedőszerve segítségével,
a keresztényeket a zsidók torkának ugrasztja,
hogy csapást mérjen a Szadeszt pajzsul maga elé tartó,
kultiplex székhelyű, magyar HIP-HOP scénára.

Very clever.

És ami minket kisembereket érdekel, h már megint a magyar öli a magyart, és perszehogy a zsidók is bennevannak.

Suszter 2007.12.28. 02:56:48

A death/black metálosok pedig, ha maguk nem is gyakorolják a számtalan természeti vallás valamelyikét, de nyilvánvalóan majmolják.

Kelemen M 2007.12.28. 04:09:55

Bazd meg, nem kéne inkább valós problémákkal foglalkozni, ami a dolgod? Hisztis álszent köcsög cionista firkász.

Karácsony szelleme · http://www.unnep.mentha.hu/karacsony.htm 2007.12.28. 04:46:26

A partival az a baj, hogy...
A Fidesz-szel az a baj, hogy...
Az MSZP, SZDSZ-szel az a baj, hogy...
A Jobbikkal meg a Gárdával, az a baj, hogy...
A zsidókkal az a baj, hogy...
A keresztényekkel az a baj, hogy...

A Karácsonnyal az a baj, hogy...

A partizókkal, a közleményekkel, a posztolóval és a kommentezők zömével (majd akinek nem inge nem veszi magára) meg az a baj, hogy:

- elfelejtik, hogy kik is ők valóban (pedig bizony Emberek mind, akik szerethetőek)
- elfelejtik, hogy mi is az a szeretet (pedig bizony képesek szeretni)
- gyakran elfelejtenek Embernek lenni (pedig bizony Emberek ők, Szívvel, mind)
- részigazságok mellé állnak s a másik részigazságára köpnek (pedig csak a részigazságoknak együtt van Igazsága)
- nehezen ismerik fel, hogy bár a politika megoszt, a vallás dogmái szintén, mi mindannyian egy vérből valók vagyunk
- a gyűlölet farkasa és a szeretet virága ott él mindenki szívében, a kérdés csak az, hogy melyiket táplálod (sajnos elég sok a farkas, de nem kell, hogy azok maradjanak)

A Karácsony sem veszített semmit az értékéből és jelentőségéből, hiába bármiféle parti, mert nem a Karácsony távolodott el az emberektől, hanem az emberek a Karácsonytól.

S állj bár bármilyen oldalra, hited vezesd bármerre, a te lényeged is változatlan. Érték vagy magad is, a legnagyobb csoda.

Szóval az a baj, hogy... De mégsem baj, mert mindentől tanul az ember...

Kívánok Nektek békességet, mind lélekben, mind szavakban. Legyenek napjaitok szépek!

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2007.12.28. 05:15:50

Édes hazám, a Nagy Magyar Kaland. Mindannyian részesei vagyunk ennek a fantasztikus utazásnak, a többféle szociális síkon elcsúszott, többféle szinten agysérült, korlátolt közösségek különböző platformokon történő egymás torkának ugrásának. Csodálatos korban élünk, szeretem ezt a kalandot, a hazámat, ahol ennyi buta ember él, ahol bűn okosnak, művésznek, vagy gazdagnak lenni, csodálatos, szeretem, jó túlélni a mohó tahók között, imádom a kolbász szagát, ha zsírjában sül ki, és az elvárosiadni képtelen másodikgenerációs proliáradatot. Mosolyogva, büszkén járom a várost, belevegyülök a dühödt lökdösődésbe, torzsalkodásba, hallgatom a zsírparaszt-komplexusos zsidózást, és közben mindig csak mosolygok, és örülök, hogy magyarnak születhettem - örüljünk hát együtt ennek a nagy kalandnak, élvezzük együtt ezt a kissé elmaradt, kissé tahólakta, de csodálatos, kalandos országot!

jenő · http://www.jenoakiraly.hu 2007.12.28. 08:02:36

szeretnék egy bulit szervezni a fuck hanuka címmel. másnap rögtön a népszabadság nevü szennylap és a szartlklub főhíre lennék. de a bibsiknek lehet ilyen partit szervezni? mik vannak...?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2007.12.28. 08:25:21

..."De, h kedves magyar népem, angolul se tudjunk? Na, ez az igazi botrány! "

Hát igen, ez tényleg szörnyűséges! Valami magyarnak nevezett országban nem beszélnek folyékonyan angolul, ez tragédia. De legalább héberűl gagyognának valamit, vagy vágatnák le a fitymájukat ezek az ostobák!
Úgy tűnik még van egy kevés munkátok, amit meg kell tennetek zsidók, még nem teljesen tűnt el ez a "magyar"tudat.

L3on 2007.12.28. 08:43:01

Elegem van ebből a zsidó térnyerésből... régen nem ütköztem lépten nyomon baszom nagy menórákba városszerte, lassan a nemzeti lobogónkra is odakerül középre a dávid csillag... nem baj, lesz mit kivágni ismét...

Parapitty, téged meg csak keresztény neveltetésem ment meg attól, hogy ne \"basszájbaajókurvaanyád\"-ozzalak le!
Ezt a gusztustalan kimagyarázó köcsögséget...
A Tilos rádió egy faszszopó zsidó rádió, azért volt régen illegális, mert akkor még nem volt ennyi terük!!! Bármelyik patkány meggyilkolna bármelyikünket egy kanál vízben családostól, és utána büszkén húzná ki magát.

Olvasni kéne egy kis zsidó \"irodalmat\" !

Végezetül
Fuck the Hanukahhh Party!!!

oil.ali 2007.12.28. 08:48:15

"Bazmeg, már megint egy teológus. Nem zavar, hogy 3892 példányban leírták már mások is az elmúlt két napban?
"

Nem. Téged zavar, hogy én is? :D

josefk 2007.12.28. 08:48:29

"Sz0M|45 "
"Az a franya s betu. Mint az index photoshop rabszolgainak esete az ss fotossal ;]"

ha egy kicsit is adnál magadra, akkor nem dobálóznál ilyen baromságokkal. nyílván elkerülte a figyelmedet, hogy az index fotósa az eredeti, nagy felbontású képekkel igazolta, hogy nem volt semmi photoshop, csak gyűrött volt az a fránya kabát. ha jól emlékszem, akkor még a fidesz is kihátrált a dologból, mert őket is meggyőzte.

mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2007.12.28. 09:05:14

szerintem meg zsidók is, keresztények is, meg az összes többi vallásos hülye foglalkozzon a saját ünnepeivel, fogja be a száját és nézzen magába, meg a saját csökött vallására, annak tanításaira, majd hasonlítsa velük össze tulajdon gyűlölködő, kirekesztő, türelmetlen, mindent jobban tudó magatartását.
baszódjatok meg mind, álszent, képmutató, gyáva férgek.
éljen a szeretet, vesszen a vallás.

Alhazred 2007.12.28. 09:42:14

mr. lebowski, igazat szólt.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.12.28. 10:05:40

Tetszenek emlékezni még a különös házasságra? w.blog.hu/2007/02/19/ismeri_a_szandi_mandit

Csak ha már a jobboldaliak angolnyelv-tudása a téma.

Mert az a téma, plusz a hülyemágnes által bevonzott kommentezők, amihez további jó szórakozást kívánok.

szcs · http://bajailasszo.hu 2007.12.28. 10:28:11

Nem hiszem, hogy itt mindenkinek tudnia kell angolul.Nem hiszem, hogy a rendezvény szervezőinek tekintettel kell lenniük az általános angoltudásra vagy nem tudásra. Ők egy célközönségnek rendeznek

A cím lehet óvatlan vagy a más értelmezhetőséggel nemtörődöm, de lehet szándékos provokáció is. Nekem se így, se úgy nem tetszik, számomra mindenképpen sértő (nem is vagyok célközönség).

A lényeg nem a szándék, hanem, hogy mi volt a rendezvényen.(Mi volt?) A címet is ez minősíti utólagosan. És ettől függ az tiltakozás jogossága is.

Ez a címre kihegyezett azon kakaskodó hozzáállás komolytalan. A politikai tiltakozás viszont érthető, manapság ezt a játékot játszuk. Játszani pedig komolyan kell. (Azaz senkinek sincs igaza, mert felületes, de a játékszabályok szerint joga van felületesnek lenni.)

Én sem vagyok okosabb, mint sokan mások, de véleményem lehet. Szerintem be kellene fejezni ezt a játékot az összes oldalon, de ez irreális elvárás, mert reagálni kell.

gpek 2007.12.28. 10:35:43

Aki ilyen bulira elmegy netán szervezi az huzzon a picsába angliába mert ott "vannak" ilyen szójátékok. Szóval azért ne keverjünk össze alap dolgokat! Aki szervezi legalább vállalná fel nem pedig ilyen hülyeséggel ködösít!

angelika 2007.12.28. 11:02:59

na! megint sikerült összeerőlködni egy kis "fityiszgyalázást" így az ünnepi uborkaszezonra.
ezt imádom a ballib mentalitásban.... baz+elés nélkül egyszerűen nem tudnak létezni... folyik, csordul... inkább ömlik a baz+ - mint önkifejezésük egyetlen eszköze - mindenhonnan.

de ényleg a valós problémákkal kellene már foglalkozni és ezt a mentalitást elsöpörni, lerombolni, a helyét sóval bevetni és felépíteni végre valami normális világot! mert ebben, aminek a közepébe belerondított a ballib, ebben már nem lehet élni.... ba+!!!

Asidotus 2007.12.28. 11:13:32

Egy metal-rajongó számára a Karácsonynak számos gusztustalan vonása van: a karácsonyi dekorációk giccsessége, a rádiókból ömlő nyálas karácsonyi dalok, a jézusozás.
Bocsánat, hogy ezektől nekem is felfordul a gyomrom.
Egyetlen más ünnep nem tolakszik bele ennyire az arcomba, a maga gusztustalan kisérőjelenségeivel (még a Húsvét egy kicsit), talán emiatt nem véletlen, hogy egyesek emiatt tiltakoznak pont ez ellen, és nem a zsidó ünnepek miatt (én speciel azt sem tudom, hogy mikor vannak, soha, semmi jelét nem láttam egynek sem).
Tiltsuk be a karácsonyi popszemetet is!

states 2007.12.28. 11:43:29

Hát igen, kedves parapitty, csak merészelne vki szójátékot gyártani bármelyik zsidó ünnep nevéből és elérakni a The Fuck-ot. Máris összeülne a Zsidó Világkongresszus, az amerikairól nem is beszélve. Erről szól minden, a kettős mércéről és ezzel van már tele a töke nagyon sok embernek. Egyébként pedig csak emlékeztetőül, nem ez az első provokáció így karácsony táján bizonyos körök részéről, hanem a sokadik. Kezdve a Blaha és a Nyugati téren diszelgő menóráktól (ezeknek ugyanis kizárólag a zsinagógák környékén lenne a helyük, sehol máshol) egészen Horn Gábor fejreállított karácsonyfájáig...

tmnk 2007.12.28. 11:56:37

Amúgy a Tilosnak december 21-én, pénteken egész nap hajléktalanokkal foglalkozó tematikus napja volt, és idén már másodszorra osztott ki, ezúttal kb 150 db pokrócot, hálózsákot és paplant a hajléktalanoknak, amelyeket a hallgatóitól gyűjtött nekik.

A kurucinfós és a fideszes "cikket" és közleményt író faszkalapok és az azokon hőbörgők mit csináltak aznap?

Szerintem nem ezt, ennyit róluk, olvassa a halál a faszságaikat, én továbbra sem fogom.
süti beállítások módosítása