Parapitty - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://parapitty.blog.hu/2007/08/20/az_asztrologia_tudomanyos_vizsgalatai_1/full_commentlist/1#c21870943
Válasz erre: Az asztrológia tudományos vizsgálatai
2014-03-09T22:21:15+01:00
2014-03-09T22:21:15+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
"Kolisko-effect", érdekes...<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.sciencegroup.org.uk/kolisko/rohde.htm">www.sciencegroup.org.uk/kolisko/rohde.htm</a>
https://parapitty.blog.hu/2007/08/24/nok_lapja_cafe_asztrologus/full_commentlist/1#c6641196
Válasz erre: Nők Lapja Café - Az asztrológus válaszol!
2009-07-30T14:02:44+02:00
2009-07-30T14:02:44+02:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
<a href="http://parapitty.blog.hu/2007/08/24/nok_lapja_cafe_asztrologus?fullcommentlist=1#c6625103" class="reply_nick_304980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6625103 );">@ÉviZ</a>: Igen, ez a válság meg a meleg... Próbáld kivárni a végét, majd lesznek szebb idők.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/24/nok_lapja_cafe_asztrologus/full_commentlist/1#c6625103
Válasz erre: Nők Lapja Café - Az asztrológus válaszol!
2009-07-29T09:04:23+02:00
2009-07-29T09:04:23+02:00
ÉviZ
http://blog.hu/user/304980
Segítséget kérek! Az uránuszom12 házban szaturnuszom6 házban nagyon nehéz időszak tudom túlélési javaslatok magasabb aspekúsok érdekelnének.segitséget elöre is köszönöm
https://parapitty.blog.hu/2008/08/25/schmitt_pal_a_hibas/full_commentlist/1#c3309908
Válasz erre: Schmitt Pál a hibás
2008-09-09T11:19:04+02:00
2008-09-09T11:19:04+02:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
IGe, az önreklámozó, másokkal szemben személyeskedő, nem témába vágó és a pagerankedet növelni próbáló kommentedet töröltem.<br />
<br />
Az érdemi szövegét azért bemásolom, ne érje szó a ház elejét:<br />
<br />
"Ja a sport az inkább üzlet már. A szkepticizmus egyes ágai is azok. Ja meg politikai dogmatizmus.<br />
<br />
Ajánlom figyelmedbe az alábbi írásomat:<br />
<br />
[link]<br />
<br />
Üdv: IGe"
https://parapitty.blog.hu/2008/06/26/kutya_bicikli_nem_harap/full_commentlist/1#c2752996
Válasz erre: Nem fog fájni
2008-07-10T11:19:35+02:00
2008-07-10T11:19:35+02:00
Balkáni Gerle
Végre valaki leírta. Respect.
https://parapitty.blog.hu/2008/06/26/kutya_bicikli_nem_harap/full_commentlist/1#c2687986
Válasz erre: Nem fog fájni
2008-07-03T15:22:52+02:00
2008-07-03T15:22:52+02:00
kresi
hehehe<br />
én kutyás vagyok, sőt állatvédő, de nagyjából egyetértek :)<br />
túl sok a hozzánemértő kutyás kis hazánkban...<br />
túl sok a kutya kis hazánkban... (kb. 4-5 millió gazdás és kb. 1,5 millió kóbor)<br />
<br />
https://parapitty.blog.hu/2008/05/19/marton_istvan_luxus/full_commentlist/1#c2325667
Válasz erre: Marton Istvánnak a kurva anyját
2008-05-27T15:10:06+02:00
2008-05-27T15:10:06+02:00
kisbaratod
http://blog.hu/user/88887
Elég szar Nagykanizsa így is, de ez a bazári majom még többet ront rajta.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/20/az_asztrologia_tudomanyos_vizsgalatai_1/full_commentlist/1#c2317081
Válasz erre: Az asztrológia tudományos vizsgálatai
2008-05-26T17:14:15+02:00
2008-05-26T17:14:15+02:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
Ja, az egész más :)<br />
Szóval fizikailag nem hat, de a fizikai helyzetétől függő 'jelentés' igen.<br />
Ezt a részt sosem magyarázzátok túl. :(
https://parapitty.blog.hu/2007/08/20/az_asztrologia_tudomanyos_vizsgalatai_1/full_commentlist/1#c2310028
Válasz erre: Az asztrológia tudományos vizsgálatai
2008-05-25T23:17:45+02:00
2008-05-25T23:17:45+02:00
Other Side
Mint az asztrológia iránt érdeklődő ember szeretnék egy orbitális félreértést tisztázni. Egy épelméjü asztrológus sem állítja, hogy a bolygók fizikai valójukban hatnak ránk, max a Nap és a Hold, de pl a Plútó bolygó nem lesz hatással egyik emberre sem. Azonban a Plútó bolygó által képviselt jelentések már egy másik lapra tartoznak.
https://parapitty.blog.hu/2008/03/25/kikerik_maguknak_1/full_commentlist/1#c1808467
Válasz erre: Kikérik maguknak
2008-03-27T11:01:26+01:00
2008-03-27T11:01:26+01:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
Szerencsére még így is van, aki olvassa és kommentel is! :)
https://parapitty.blog.hu/2008/03/25/kikerik_maguknak_1/full_commentlist/1#c1806758
Válasz erre: Kikérik maguknak
2008-03-27T00:50:39+01:00
2008-03-27T00:50:39+01:00
ban
Eléggé semmitmondó és haszontalan egy blog ez.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/25/terez_anya/full_commentlist/1#c1648718
Válasz erre: Napi kis színes - Teréz Anya
2008-03-06T08:59:14+01:00
2008-03-06T08:59:14+01:00
bestefan
Természetesen igaz, hogy a bizalom tapasztalásból ered. Az összes fent szóban forgó Terézia nagy erővel megtapasztalta, hogy Isten szereti őt, és erre úgy válaszoltak, hogy odaadták magukat teljesen neki. (Az egyik mindenáron apáca akart lenni, a másik pedig otthagyta "rendfőnöki biztos állását", hogy az Ő kedvéért egymaga kezdjen Kalkuttában - egy több mint kalandos - vállalkozásba. Ehhez tapasztalásként az - értelmi és szellemi visszacsatolások mellett - megkapták a maguk "szerotonin adagját" is bíztatás és bátorításképpen. Mint amikor velem szemben van a szerelemem, látom az arcát, allom a hangját, és boldogság nekem, hogy azt tegyem, ami jó neki. Aztán egyszercsak közénk állítanak egy falat. Ekkor is TUDOM, hogy ott van, tudom hogyan tehetek a kedvére, de a hangja, mosolya már nem segít nekem ebben. Tehát ezeknek a Terézeknek lényegében tartós szerotonin megvonási tüneteik keletkeztek. A példájukból azonban az derül kia számomra, hogy a hit ennél az érzékelési-érzelmi faktornál alapvetőbb valami. Valaminek ugyanis csak motiválni kellett őket, ha kitartottak a teljes kételkedésig terjedő szenvedésük közepette.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/25/terez_anya/full_commentlist/1#c1639815
Válasz erre: Napi kis színes - Teréz Anya
2008-03-05T10:46:29+01:00
2008-03-05T10:46:29+01:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
Szó sincs róla, érdekes amit írsz.<br />
Lehet, hogy én vagyok szűklátókörű, de ha valaki elvesztette Isten létezésében való hitét, akkor közben hogyan maradhat meg az a hite, hogy az élete minden percét és döntését abból vezesse le, hogy Isten van?<br />
Szerintem Isten vagy van, vagy nincs, további lehetőségről nem tudok, de szívesen nyitnék feléjük.<br />
Továbbá bizalom is csak tapasztalásból eredhet. A tapasztalatoknak lehet többféle szintje, de eddig azt is evidenciaként kezeltem, hogy egy mélyebb tapasztalat is tapasztalat, nem valami más.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/25/terez_anya/full_commentlist/1#c1634706
Válasz erre: Napi kis színes - Teréz Anya
2008-03-04T17:56:32+01:00
2008-03-04T17:56:32+01:00
bestefan
Természetesen ezzel így semmi gond.<br />
<br />
Teréz anya az általad definiált hitet elvesztette, de azt a hitet, amit a kereszténység annak nevez, nem vesztette el. <br />
Isten ugyanis néha (mindíg?) elég furfangosan tud gondolkodni, és nem csak azt követeli meg, hogy intellektuálisan elképzelhetőnek tartsam a létét, hanem azt is várja, hogy minden egyes percemet, cselekedetemet, döntésemet abból vezessem le, hogy ő van. Mindezt pedig nem azért teszi, mert egy önkényes zsarnok, hanem azért, mert ő "talált ki, teremtett, stb.", és sokkal jobban tudja, hogy mire van szükségem, mint én magam. <br />
Sőt, megvan az a még furább szokása, hogy éppen akik őt legjobban szeretik, leghűségesebben szolgálják, azoktól vonja meg jelenlétének megtapasztalását, hogy azok a tapasztalásuknál is mélyebb bizonyosságnak megfelelően tetteikkel szerethessék őt. Ezért HIT. Mert már nem a tapasztalásból forrásozik, hanem a bizalomból.<br />
Lehet, hogy hülyén hangzik, de elszoktunk (módszeresen elszoktattak minket) attól a "kommunikációtól", amit az Isten használ.<br />
Bocs, ha vad voltam :)
https://parapitty.blog.hu/2008/02/11/jesus_is_hack_myspace/full_commentlist/1#c1630843
Válasz erre: Jesus is Hack
2008-03-04T12:52:54+01:00
2008-03-04T12:52:54+01:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
IGe, kösz a kedves invitálást. A sima másodközlésnek elvi okokból nem vagyok nagy híve, de majd szétnézek ismét a valláskritika site-on.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/25/terez_anya/full_commentlist/1#c1630830
Válasz erre: Napi kis színes - Teréz Anya
2008-03-04T12:51:33+01:00
2008-03-04T12:51:33+01:00
Parapitty
http://blog.hu/user/54204
bestefan, lehet, hogy egy egyszerű definíciós kérdésről van szó, mindenesetre számomra az "egyenesen a menny és Isten létezésében való kételkedésre vezették" egész egyszerűen azt jelenti, hogy elvesztette a hitét.
https://parapitty.blog.hu/2007/08/25/terez_anya/full_commentlist/1#c1625621
Válasz erre: Napi kis színes - Teréz Anya
2008-03-03T18:57:30+01:00
2008-03-03T18:57:30+01:00
bestefan
Már az indítóban szereplő felvetés is tévedésen alapul. Amit ugyanis valóban tudunk: (Idézet)<br />
"Teréz anya nem érezte Isten jelenlétét az életében, sem a szívében, sem az oltáriszentségben. A levelekben használt szavak – szárazság, sötétség, magány, szenvedés – élénken festik le a lelkiállapotát. Egy ponton szenvedését a pokolhoz hasonlítja, és arról vall, hogy élményei – vagy éppen azok hiánya – egyenesen a menny és Isten létezésében való kételkedésre vezették."<br />
<br />
Ez nem azt jelenti, hogy elvesztette a hitét, a hit ugyanis nem azt jelenti, hogy el tudom-e képzelni pl. érzelmeimmel, hogy van Isten, hanem az ha életem minden percét úgy alakítom, hogy az Isten létéből, szeretetéből következzen. Ehhez nem kell elengedhetetlenül érzelmeknek társulni. Terézanya védőszentje (Kis Szent Teréz) ugyanilen lelki szárazságban élte élete utolsó időszakát a karmelben, és halálos ágyán a saját vérével írta a mellkasára, hogy CREDO (hiszek), olyan mértékű kételyek gyötörték. <br />
Akkor mondhatnánk róla, hogy elvesztette a hitét, ha az életéből ez látszana (abbahagyta volna, vagy nem türelemmel végezte volna a munkáját, vagy pl. kaszinót nyit.)
https://parapitty.blog.hu/2008/02/11/jesus_is_hack_myspace/full_commentlist/1#c1531302
Válasz erre: Jesus is Hack
2008-02-21T05:58:46+01:00
2008-02-21T05:58:46+01:00
IGe
http://blog.hu/user/11899
hazánkban is van ilyen csoportosulás:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://ateista.club.hu/">ateista.club.hu/</a><br />
<br />
Szívesen látnám az írásaidat itt is:<br />
<br />
vallaskritika.virtus.hu/<br />
<br />
Néhány kattintással át tudod oda is másolni és sokkal többen fogják olvasni.
https://parapitty.blog.hu/2008/02/14/valentin_nap_24/full_commentlist/1#c1531300
Válasz erre: Valentin-napi köszöntő
2008-02-21T05:54:46+01:00
2008-02-21T05:54:46+01:00
IGe
http://blog.hu/user/11899
Ez igen:-) Jómagam pont így járok el az összes hasonló ökörséggel is, mint szülinap, névnap, karácsony ésatöbbi.<br />
<br />
Szívesen látnám az írásaidat itt is:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://vallaskritika.virtus.hu/">vallaskritika.virtus.hu/</a><br />
<br />
Néhány kattintással át tudod oda is másolni és sokkal többen fogják olvasni.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1189453
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T11:56:37+01:00
2007-12-28T11:56:37+01:00
tmnk
Amúgy a Tilosnak december 21-én, pénteken egész nap hajléktalanokkal foglalkozó tematikus napja volt, és idén már másodszorra osztott ki, ezúttal kb 150 db pokrócot, hálózsákot és paplant a hajléktalanoknak, amelyeket a hallgatóitól gyűjtött nekik. <br />
<br />
A kurucinfós és a fideszes "cikket" és közleményt író faszkalapok és az azokon hőbörgők mit csináltak aznap?<br />
<br />
Szerintem nem ezt, ennyit róluk, olvassa a halál a faszságaikat, én továbbra sem fogom.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1189363
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T11:43:29+01:00
2007-12-28T11:43:29+01:00
states
Hát igen, kedves parapitty, csak merészelne vki szójátékot gyártani bármelyik zsidó ünnep nevéből és elérakni a The Fuck-ot. Máris összeülne a Zsidó Világkongresszus, az amerikairól nem is beszélve. Erről szól minden, a kettős mércéről és ezzel van már tele a töke nagyon sok embernek. Egyébként pedig csak emlékeztetőül, nem ez az első provokáció így karácsony táján bizonyos körök részéről, hanem a sokadik. Kezdve a Blaha és a Nyugati téren diszelgő menóráktól (ezeknek ugyanis kizárólag a zsinagógák környékén lenne a helyük, sehol máshol) egészen Horn Gábor fejreállított karácsonyfájáig...
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1189199
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T11:13:32+01:00
2007-12-28T11:13:32+01:00
Asidotus
http://blog.hu/user/71835
Egy metal-rajongó számára a Karácsonynak számos gusztustalan vonása van: a karácsonyi dekorációk giccsessége, a rádiókból ömlő nyálas karácsonyi dalok, a jézusozás.<br />
Bocsánat, hogy ezektől nekem is felfordul a gyomrom.<br />
Egyetlen más ünnep nem tolakszik bele ennyire az arcomba, a maga gusztustalan kisérőjelenségeivel (még a Húsvét egy kicsit), talán emiatt nem véletlen, hogy egyesek emiatt tiltakoznak pont ez ellen, és nem a zsidó ünnepek miatt (én speciel azt sem tudom, hogy mikor vannak, soha, semmi jelét nem láttam egynek sem).<br />
Tiltsuk be a karácsonyi popszemetet is!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1189158
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T11:02:59+01:00
2007-12-28T11:02:59+01:00
angelika
na! megint sikerült összeerőlködni egy kis "fityiszgyalázást" így az ünnepi uborkaszezonra.<br />
ezt imádom a ballib mentalitásban.... baz+elés nélkül egyszerűen nem tudnak létezni... folyik, csordul... inkább ömlik a baz+ - mint önkifejezésük egyetlen eszköze - mindenhonnan.<br />
<br />
de ényleg a valós problémákkal kellene már foglalkozni és ezt a mentalitást elsöpörni, lerombolni, a helyét sóval bevetni és felépíteni végre valami normális világot! mert ebben, aminek a közepébe belerondított a ballib, ebben már nem lehet élni.... ba+!!!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1189055
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T10:35:43+01:00
2007-12-28T10:35:43+01:00
gpek
Aki ilyen bulira elmegy netán szervezi az huzzon a picsába angliába mert ott "vannak" ilyen szójátékok. Szóval azért ne keverjünk össze alap dolgokat! Aki szervezi legalább vállalná fel nem pedig ilyen hülyeséggel ködösít!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1189018
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T10:28:11+01:00
2007-12-28T10:28:11+01:00
szcs
Nem hiszem, hogy itt mindenkinek tudnia kell angolul.Nem hiszem, hogy a rendezvény szervezőinek tekintettel kell lenniük az általános angoltudásra vagy nem tudásra. Ők egy célközönségnek rendeznek<br />
<br />
A cím lehet óvatlan vagy a más értelmezhetőséggel nemtörődöm, de lehet szándékos provokáció is. Nekem se így, se úgy nem tetszik, számomra mindenképpen sértő (nem is vagyok célközönség). <br />
<br />
A lényeg nem a szándék, hanem, hogy mi volt a rendezvényen.(Mi volt?) A címet is ez minősíti utólagosan. És ettől függ az tiltakozás jogossága is. <br />
<br />
Ez a címre kihegyezett azon kakaskodó hozzáállás komolytalan. A politikai tiltakozás viszont érthető, manapság ezt a játékot játszuk. Játszani pedig komolyan kell. (Azaz senkinek sincs igaza, mert felületes, de a játékszabályok szerint joga van felületesnek lenni.)<br />
<br />
Én sem vagyok okosabb, mint sokan mások, de véleményem lehet. Szerintem be kellene fejezni ezt a játékot az összes oldalon, de ez irreális elvárás, mert reagálni kell.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188927
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T10:05:40+01:00
2007-12-28T10:05:40+01:00
ern0
http://blog.hu/user/60
Tetszenek emlékezni még a különös házasságra? <a rel="nofollow" href="http://w.blog.hu/2007/02/19/ismeri_a_szandi_mandit">w.blog.hu/2007/02/19/ismeri_a_szandi_mandit</a><br />
<br />
Csak ha már a jobboldaliak angolnyelv-tudása a téma.<br />
<br />
Mert az a téma, plusz a hülyemágnes által bevonzott kommentezők, amihez további jó szórakozást kívánok.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188808
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T09:42:14+01:00
2007-12-28T09:42:14+01:00
Alhazred
http://blog.hu/user/9678
mr. lebowski, igazat szólt.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188669
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T09:05:14+01:00
2007-12-28T09:05:14+01:00
mr lebowski (törölt)
http://blog.hu/user/46234
szerintem meg zsidók is, keresztények is, meg az összes többi vallásos hülye foglalkozzon a saját ünnepeivel, fogja be a száját és nézzen magába, meg a saját csökött vallására, annak tanításaira, majd hasonlítsa velük össze tulajdon gyűlölködő, kirekesztő, türelmetlen, mindent jobban tudó magatartását.<br />
baszódjatok meg mind, álszent, képmutató, gyáva férgek.<br />
éljen a szeretet, vesszen a vallás.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188611
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T08:48:29+01:00
2007-12-28T08:48:29+01:00
josefk
"Sz0M|45 "<br />
"Az a franya s betu. Mint az index photoshop rabszolgainak esete az ss fotossal ;]"<br />
<br />
ha egy kicsit is adnál magadra, akkor nem dobálóznál ilyen baromságokkal. nyílván elkerülte a figyelmedet, hogy az index fotósa az eredeti, nagy felbontású képekkel igazolta, hogy nem volt semmi photoshop, csak gyűrött volt az a fránya kabát. ha jól emlékszem, akkor még a fidesz is kihátrált a dologból, mert őket is meggyőzte.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188610
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T08:48:15+01:00
2007-12-28T08:48:15+01:00
oil.ali
"Bazmeg, már megint egy teológus. Nem zavar, hogy 3892 példányban leírták már mások is az elmúlt két napban?<br />
"<br />
<br />
Nem. Téged zavar, hogy én is? :D
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188596
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T08:43:01+01:00
2007-12-28T08:43:01+01:00
L3on
Elegem van ebből a zsidó térnyerésből... régen nem ütköztem lépten nyomon baszom nagy menórákba városszerte, lassan a nemzeti lobogónkra is odakerül középre a dávid csillag... nem baj, lesz mit kivágni ismét...<br />
<br />
Parapitty, téged meg csak keresztény neveltetésem ment meg attól, hogy ne \"basszájbaajókurvaanyád\"-ozzalak le!<br />
Ezt a gusztustalan kimagyarázó köcsögséget...<br />
A Tilos rádió egy faszszopó zsidó rádió, azért volt régen illegális, mert akkor még nem volt ennyi terük!!! Bármelyik patkány meggyilkolna bármelyikünket egy kanál vízben családostól, és utána büszkén húzná ki magát.<br />
<br />
Olvasni kéne egy kis zsidó \"irodalmat\" !<br />
<br />
Végezetül <br />
Fuck the Hanukahhh Party!!!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188556
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T08:25:21+01:00
2007-12-28T08:25:21+01:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
..."De, h kedves magyar népem, angolul se tudjunk? Na, ez az igazi botrány! "<br />
<br />
Hát igen, ez tényleg szörnyűséges! Valami magyarnak nevezett országban nem beszélnek folyékonyan angolul, ez tragédia. De legalább héberűl gagyognának valamit, vagy vágatnák le a fitymájukat ezek az ostobák!<br />
Úgy tűnik még van egy kevés munkátok, amit meg kell tennetek zsidók, még nem teljesen tűnt el ez a "magyar"tudat.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188521
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T08:02:36+01:00
2007-12-28T08:02:36+01:00
jenő
szeretnék egy bulit szervezni a fuck hanuka címmel. másnap rögtön a népszabadság nevü szennylap és a szartlklub főhíre lennék.
de a bibsiknek lehet ilyen partit szervezni? mik vannak...?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188439
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T05:15:50+01:00
2007-12-28T05:15:50+01:00
Bölcs Lázadó
Édes hazám, a Nagy Magyar Kaland. Mindannyian részesei vagyunk ennek a fantasztikus utazásnak, a többféle szociális síkon elcsúszott, többféle szinten agysérült, korlátolt közösségek különböző platformokon történő egymás torkának ugrásának. Csodálatos korban élünk, szeretem ezt a kalandot, a hazámat, ahol ennyi buta ember él, ahol bűn okosnak, művésznek, vagy gazdagnak lenni, csodálatos, szeretem, jó túlélni a mohó tahók között, imádom a kolbász szagát, ha zsírjában sül ki, és az elvárosiadni képtelen másodikgenerációs proliáradatot. Mosolyogva, büszkén járom a várost, belevegyülök a dühödt lökdösődésbe, torzsalkodásba, hallgatom a zsírparaszt-komplexusos zsidózást, és közben mindig csak mosolygok, és örülök, hogy magyarnak születhettem - örüljünk hát együtt ennek a nagy kalandnak, élvezzük együtt ezt a kissé elmaradt, kissé tahólakta, de csodálatos, kalandos országot!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188429
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T04:46:26+01:00
2007-12-28T04:46:26+01:00
Karácsony szelleme
A partival az a baj, hogy...<br />
A Fidesz-szel az a baj, hogy...<br />
Az MSZP, SZDSZ-szel az a baj, hogy...<br />
A Jobbikkal meg a Gárdával, az a baj, hogy...<br />
A zsidókkal az a baj, hogy...<br />
A keresztényekkel az a baj, hogy...<br />
<br />
A Karácsonnyal az a baj, hogy...<br />
<br />
A partizókkal, a közleményekkel, a posztolóval és a kommentezők zömével (majd akinek nem inge nem veszi magára) meg az a baj, hogy:<br />
<br />
- elfelejtik, hogy kik is ők valóban (pedig bizony Emberek mind, akik szerethetőek)<br />
- elfelejtik, hogy mi is az a szeretet (pedig bizony képesek szeretni)<br />
- gyakran elfelejtenek Embernek lenni (pedig bizony Emberek ők, Szívvel, mind)<br />
- részigazságok mellé állnak s a másik részigazságára köpnek (pedig csak a részigazságoknak együtt van Igazsága)<br />
- nehezen ismerik fel, hogy bár a politika megoszt, a vallás dogmái szintén, mi mindannyian egy vérből valók vagyunk<br />
- a gyűlölet farkasa és a szeretet virága ott él mindenki szívében, a kérdés csak az, hogy melyiket táplálod (sajnos elég sok a farkas, de nem kell, hogy azok maradjanak)<br />
<br />
A Karácsony sem veszített semmit az értékéből és jelentőségéből, hiába bármiféle parti, mert nem a Karácsony távolodott el az emberektől, hanem az emberek a Karácsonytól.<br />
<br />
S állj bár bármilyen oldalra, hited vezesd bármerre, a te lényeged is változatlan. Érték vagy magad is, a legnagyobb csoda.<br />
<br />
Szóval az a baj, hogy... De mégsem baj, mert mindentől tanul az ember...<br />
<br />
Kívánok Nektek békességet, mind lélekben, mind szavakban. Legyenek napjaitok szépek!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188416
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T04:09:55+01:00
2007-12-28T04:09:55+01:00
Kelemen M
http://blog.hu/user/59908
Bazd meg, nem kéne inkább valós problémákkal foglalkozni, ami a dolgod? Hisztis álszent köcsög cionista firkász.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188386
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T02:56:48+01:00
2007-12-28T02:56:48+01:00
Suszter
http://blog.hu/user/45748
A death/black metálosok pedig, ha maguk nem is gyakorolják a számtalan természeti vallás valamelyikét, de nyilvánvalóan majmolják.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188381
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T02:48:50+01:00
2007-12-28T02:48:50+01:00
tucsok123
http://blog.hu/user/82668
ok. nem volt könnyű, de kigugliztam:<br />
<br />
A magyar BLACK METÁL közösség,<br />
a Fidesz nevű fedőszerve segítségével,<br />
a keresztényeket a zsidók torkának ugrasztja,<br />
hogy csapást mérjen a Szadeszt pajzsul maga elé tartó,<br />
kultiplex székhelyű, magyar HIP-HOP scénára.<br />
<br />
Very clever.<br />
<br />
És ami minket kisembereket érdekel, h már megint a magyar öli a magyart, és perszehogy a zsidók is bennevannak.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188379
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T02:42:16+01:00
2007-12-28T02:42:16+01:00
Suszter
Véleményem szerint nem ártana, ha néhányan utánanéznének ennek az ünnepnek, ugyanis keresztényéknél is csak fikció az egész.<br />
<br />
Pl legegyszerűbben:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kdh/0/11196/1">www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kdh/0/11196/1</a><br />
<br />
A téli napfordulót nagyjából az egész emberiség megünnepli, lényegéban a primitív népek egyik legfontosabb ünnepe, amikor a hosszú Sötétség felett átveszi az uralmat a Fény. Ezeket ki hite szerint helyettesítheti valamivel.<br />
<br />
A karácsonyfa pediglen ugye kelta eredetű.<br />
<br />
Ne feledjük azt sem, hogy mielőtt ez az egész beépült volna az európai kultúrkörbe, megelőzte jópárszáz év népírtás és agymosás. Ez ugye történelmi tény.<br />
<br />
Tehát hátrébb mindenkinek az agarakkal, mert szerintem:<br />
<br />
1. X-Mass nyilvánvalóan kétértelmű kifejezés, ravasz<br />
2. A paganistáknak igenis van alapjuk nem szeretni a keresztény Karácsonyt
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188294
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T01:13:21+01:00
2007-12-28T01:13:21+01:00
Kölcsi
"Bedobunk még egy kis nettó hazugságot (rendszeresek a randalírozások a Kultiban tartott rendezvények miatt), és már meg is vagyunk." <br />
<br />
Javaslom a blog írójának, hogy költözzön a Kulti mellé egy hétre. Mondjuk nyáron, amikor minden ablak nyitva van éjszaka, hogy ne pusztuljanak meg az emberek. <br />
Én 17 éve lakom a közvetlen szomszédságában. Rendszeresen itt szívják a füvet és piálnak az ablakunk alatt, miközben ordítoznak egymással. Ha esetleg szólni mersz, hogy talán ezt nem kéne, akkor nem teszed zsebre, amit kapsz utána. Szóval tényleg nincsen ám randalírozás sosem. <br />
Alig várom, hogy most már tényleg lebontsák és ne úgy nézzen ki minden reggelre a mellette lévő játszótér, mint a hányás. (mondom ezt úgy, hogy én is szívesen és rendszeresen járok el mulatni) <br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188291
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T01:09:43+01:00
2007-12-28T01:09:43+01:00
Asszem
Két külön dolog van, amit itten sokan egybemosnak:<br />
<br />
fuck the [akármi] partit szervezni nem sértő akkor, ha a szervezők ezt azzal a szándékkal teszik, hogy azokat az embereket hívják össze, akik [akármi] ünneplésében nem kívánnak részt venni, attól megcsömörlöttek, satöbbi.<br />
<br />
fuck the [akármi] partit szervezni sértő akkor, ha a szervezők ezt azzal a szándékkal teszik, hogy azokat az embereket azzal a céllal hívják össze, hogy kifejezetten és szándékosan megsértsenek más embereket, pl. megzavarják rendezvényeiket.<br />
<br />
Szóval szerintem fuck the [akármilyen zsidó/cigány/egyéb kisebbség] parti sértő mivolta a szervezők szándékától függ.<br />
<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188279
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T01:00:48+01:00
2007-12-28T01:00:48+01:00
Kara kán
http://blog.hu/user/62752
" snakekiller23 2007.12.27. 23:47:03<br />
Oregon (TM)<br />
<br />
Te megértetted amit írtam? Lehet kettőskeresztet is állítani nyugodtan, (én sem értettem egyesek miért hisztiznek annyira anno) de ezt egy olyan párttól nem nézik szívesen, amelyik félkatonai alakulatot masíroztat falvakban 60 évvel a fasizmus és majd' 20 évvel a kommunizmus bukása után. Ez a fránya politika már csak ilyen... "<br />
<br />
Miért, 60 évvel a fasizmus és majd' 20 évvel a kommunizmus bukása után normális az, hogy cigány bűnözők nyugdíjasainkat kirabolják, megölik, és a rendőrség vigyorog ezen? Amikor meg a kormány ellen tüntetnek azok, akik a fentieknek az adójuk révén állják a segélyek után a cechet, akkor ezekbe gumigolyókkal belelő?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188273
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:59:17+01:00
2007-12-28T00:59:17+01:00
kovacsferenc123123
http://blog.hu/user/79601
olda: milyen értelmes hozzászólás! - ezt vajh hogy érti dzsiájdzsó?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188261
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:53:58+01:00
2007-12-28T00:53:58+01:00
VJack
Nincs gond a zsidókkal. Teljesen normális, hogy Amerika véletlenül majd épp neki ad lopakodó-technológiát (F35), amit egyébként NATO országoknak sem ad oda. Sem Angliának, sem Franciaországnak. Véletlenül épp ennek a kis ártatlan, tengerparti országnak.<br />
<br />
Fuck the Hancuka!<br />
<br />
(Természetesen nem az általam mélyen tisztelt Hanukáról van szó, ez csak egy szójáték, A Fuck és a Hancúrozás közt... )<br />
<br />
És persze dugják fel a mentaórát a seggükbe. <br />
<br />
Mesélje el már valaki, mi a szarnak kell védeni rögtön full médiailag, ha valaki zsidó kijelentéseket, bármit épp pellengérre állít? Nem lehetne megvárni, hogy cáfoljanak az érintettek, ha akarnak? Nem lehet, hogy ezek miatt a dolgok miatt érzik a "nácik", hogy a háttérben mintha árnyjáték menne nagy kampós orrokkal? Persze, ha megint baj lesz, akkor nem a "nagyzsidók", csak a "kisemberek" isszák meg a levét, a nagyok meg majd sápítoznak álszentül és besöprik a kártérítéseket.<br />
<br />
(VJack)<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188248
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:47:34+01:00
2007-12-28T00:47:34+01:00
pietranera
tücsök, hát igazán felfoghatatlan, hogy nem érted:)
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188239
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:44:10+01:00
2007-12-28T00:44:10+01:00
GIJoe
ylion: teljesen igazad van.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188230
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:41:13+01:00
2007-12-28T00:41:13+01:00
tucsok123
http://blog.hu/user/82668
Még arra lennék kiváncsi, h a black metál belpolitikára vett projekciója hogyan néz ki. Létezik egyáltalán? Balra vetül, jobbra vetül?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188229
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:41:13+01:00
2007-12-28T00:41:13+01:00
GIJoe
olda: milyen értelmes hozzászólás!<br />
...még te beszélsz primitíségről....pont az ilyen emberek miatt "nem vagyunk fent a világtérképen"<br />
typo-ról meg gondolom még nem hallottál...<br />
mondjuk már az is szánalmas, hogy pont ebbe kötsz bele :) kár erölködni...inkább tedd el magad holnapra öcsi <br />
<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188223
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:37:09+01:00
2007-12-28T00:37:09+01:00
ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország
http://blog.hu/user/67404
Valahogy furcsállom hogy ilyenen ki tudnak akadni emberek. Azon érdekes módon senki nem akad ki nyilvánosan, hogy a karácsony ma már semmilyen szinten nem hordozza egyetlen korábbi értékét sem...<br />
<br />
Tudom ahhoz kicsit komolyabban kéne gondolkodni, ami sokfelé nem szokás ma már... amúgy a tisztelt urakat és hölgyeket nem gondolkodtatja el, hogy az ún. magas kultúrára egyre kevésbé vevők a fiatalok?<br />
<br />
Hogy valami nem egészen úgy működik már mint mondjuk akár 10 éve? <br />
<br />
Hamár az egész cikk egy politikai párt kifakadásán indult el, a mélyen tisztelt politikus uraknak és hölgyeknek is inkább azon kéne gondolkodni, hogy az ország olyanná alakul amilyenné ők alakítják.<br />
<br />
Az ellen meg már késő tenniük, hogy a karácsony gyakorlatilag a kereskedelem fő ünnepévé vált, nem pedig a szereteté, termékenységé, napfordulóé...<br />
<br />
Ezen már nem segít az se ha azt mondják, hogy karácsony előtt 2 héttel zárjon be mindenki, max. éhenhal az ország...<br />
<br />
Az extrém metálzenei esteknek meg nem hiszem hogy "Szeressük egymást gyerekek!" lesz a címe, mert azért nem hiszem hogy az említett esten karácsonyi dalokat énekeltek volna (valahogy nemigen hallottam ilyenekről, pedig több mint 10 éve hallgatok metálzenéket).<br />
<br />
Ezer és egy dolog akad, amin hamarabb leakadok, mint egy könnyűzenei est neve. Lehet velem van a baj.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188221
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:35:38+01:00
2007-12-28T00:35:38+01:00
tucsok123
http://blog.hu/user/82668
Igazatok lehet. Ez a metál ügy hosszútávon nehezen viselhető. Maradjunk a belpolnál és az elektronikánál: <a rel="nofollow" href="http://www.hitspace.hu/letoltes/files/elborult_-_melyrepules.mp3">www.hitspace.hu/letoltes/files/elborult_-_melyrepules.mp3</a>
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188217
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:34:42+01:00
2007-12-28T00:34:42+01:00
Dr Milton
http://blog.hu/user/72757
látom a kommentemet :D<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188214
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:34:00+01:00
2007-12-28T00:34:00+01:00
Dr Milton
http://blog.hu/user/72757
nem látom a kommentem!!!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188210
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:32:45+01:00
2007-12-28T00:32:45+01:00
Dr Milton
http://blog.hu/user/72757
Nem olvastam a hozzászólásokat, elnézést kérek érte. Ez a Tilos és a hozzá kapcsolódó dolgok valahogy mindig hordoznak magukban valami szélsőbalos keresztényellenes felhangot. Vannak ilyen modern liberális emberek is, nem probléma ez, az annál inkább, hogy túl sok figyelem irányul rájuk. De azért akik állást foglaltak az ügyben képzeljék el mekkora botrány lett volna abból ha egy szervezet mondjuk fuck the pesach-ot tűzött volna a műsorának programjára. Mi lenne ott? Gondolkozzatok egy kicsit ezen is. Másrészről viszont nem kell minden dolgot felfújni, még a végén olyanok lesznek mint az iszlámok.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188208
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:32:33+01:00
2007-12-28T00:32:33+01:00
olda
mondjuk a fuck te hamuka nem pont ugyanaz a konnotáció, de nem várom el, hogy értsd.<br />
<br />
GIJoe, te meg lúzerkém, magyarul miért nem tanulsz meg? majdnem a "cionista" szót is kél ellel írtad...
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188197
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:29:55+01:00
2007-12-28T00:29:55+01:00
olda
lehetne nyugodtan fukkdayomkippur meg fukkdahanuka partikat is csinálni, senki nem tartaná antiszemitának a dolgot, (leszámítva pár barmot, azoknak meg úgyis mindegy) ha a yom kippur meg a hanuka miatt állnál december elejétől a dugóban, venné fel a hitelt a sok barom esze nélkül, töltődnének meg a plázák és szóródna kis sokmilliárd forint ajándékra. De amennyire én látom, ez nem így van.<br />
<br />
az ilyen partikkal én pont azt csinálom, mint a disznóvéres kiállítással: nem megyek el. nem érdekel. de nem is verem a nyálam.<br />
<br />
vana bolygón két milliárd keresztény meg 10 millió zsidó (mittomén mennyi, nagyjából) és ilyen hiszti megy...<br />
<br />
primitív ez az ország, sértődött és felfuvalkodott, ráadásul a semmire. pont az ilyen harcosan ostoba magatéartásért nem vagyunk rajta a világtérképen :(<br />
<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188193
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:28:51+01:00
2007-12-28T00:28:51+01:00
pietranera
fuckthe, kutya nem gondolt ott tirátok. ha gyaláznák a hited ünnepéd,, az nagy baj LENNE. viszont hogy köreitekben nem keresztény/ateista csak kicsillagozandó jelzőkkel illethető, az NAGY BAJ.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188189
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:27:40+01:00
2007-12-28T00:27:40+01:00
snakekiller23
http://blog.hu/user/39827
Oregon (TM)<br />
<br />
Most vagy írok egy hosszú posztot arról, hogy miért az a véleményem róluk, ami, minden magyarázkodásuk ellenére és igazából durván teleoffoljuk a blogot; vagy elfogadjuk, hogy egy (itt offtopic) témában gyökeresen más a véleményünk és abbahagyjuk a vitát. Kérlek, állapodjunk meg az utóbbiban. (Lehet tied az utolsó szó.)<br />
<br />
Kormány PR jórészt kimaradt az életemből, köszönöm. Elég volt pusztán látni, hallani, olvasni őket ahhoz, hogy véleményt alkossak.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188183
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:26:09+01:00
2007-12-28T00:26:09+01:00
Bambula
Azért érdemes végigolvasni a kommenteket, hogy akik támadják akár a rendezvényt, akár a szövegírót, milyen stílusban teszik mindezt a vallás nevében. Érdekes, hogy a karácsonyt vallási ünnepnek tekintők egy része milyen gyorsan eljut a zsidósághoz, minő véletlen, bár kétlem, ezt a fajta mentalitást a hittanórán szedte volna össze.<br />
Szóval megint ugyanaz a helyzet, mint amikor a keresztény vallás védelmében a turbómagyar turbókeresztények izraeli zászlót égetnek. No, az ilyen zászlóégető, zsidózással vallási ünnepet védőket hívom én verbálkeresztényeknek: szavakban keresztények (legalábbis az öndefiníciójuk szerint), tetteik szerint nullák.<br />
<br />
U.i.: Az antiszemita kommentelőknek megspórolandó: köszönöm, nem vagyok zsidó, csak egy bérmálkozott római katolikus, aki már évek óta nem tudja sehogyan sem összehozni, hogy magát kereszténynek valló ember hogyan zsidózhat úgy, ahogy a magukat ilyennek tartók teszik azt több-kevesebb nyilvánosság előtt.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188182
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:26:03+01:00
2007-12-28T00:26:03+01:00
valaki
Hát ez igen,de akkor gondolkozzunk már el azon,hogy vajon hogy reagált volna-e a sajtó,(mert ez még csak olyan óirási port sem kavart) ha a buli neve Fuck the Hamuka lett volna? Na tehát az éremnek két oldala van <br />
és mindkét oldalon vannak provokatőrök ezt ne felejtsük el!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188169
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:21:07+01:00
2007-12-28T00:21:07+01:00
GIJoe
Öröm látni, hogy egyre kevesebb ember dől be ezeknek a szánalmas magyarázkodásoknak.<br />
Ti mindig csak mindent kiforgattok, megmagyaráztok. mást gyalázni lehet, másnak az érzékenységén lehet röhögni, bezzeg ha valaki rajtatok ugyanúgy röhögne, lenézne mint ahogy ti az egész világot akkor abból vezető hír lesz minden kereskedelmi adón, és mindenki szapora nyelvcsapások közepette gyorsan "elhatárolodik".<br />
Egy dolgot értsetek meg, ezt nem lehet az idők végezetéig így csinálni, bármennyire is próbáltok mindent magyarázni, mások ellen uszítani, megint kihúzzátok a gyufát. <br />
Egy dolgot értsetek meg, alapból semmi baj nem lenne veletek, de ez az átkozott lenézés és ez a kettős mérce ami szerint ti éltek egyszerüen vérlázító. Nem véletlenül utáll, gyűlöl titeket az egész emberiség amíóta világ a világ! Még az is utáll titeket aki bár állszentül vigyorog a tv-ben és látszólag kiszolgáll titeket, csak hogy a saját hitvány tyúkszaros életét megkönnyítse.<br />
Mondjuk ti is gyülöltök mindenkit, ez is igaz..de akkor meg ne óbégassatok toleranciárol sem Magyarországon, sem az USA-ban sem máshol.<br />
Rohadjatok meg szemét cionista banda.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188155
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:16:52+01:00
2007-12-28T00:16:52+01:00
fuckthe
engem viszont felháborít ha ezek az ateista *********ok meggyalázzák bármilyen vallási fleekezet, de különösen a keresztények ünnepét. Ez van. És nem érdekel mások véleménye, engem sért.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188154
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:16:45+01:00
2007-12-28T00:16:45+01:00
tucsok123
http://blog.hu/user/82668
Egész jó:<br />
Grey by Age of Agony<br />
<br />
The tales of my childhood<br />
are slowly fading away,<br />
I dream of a world in black and white<br />
beyond this hell of grey.<br />
<br />
<br />
The wisdom of a thousand years<br />
we sold for an unknown future,<br />
we're building a ruin for tomorrow<br />
raised on forgotten torture.<br />
<br />
In past times we ruled our land,<br />
now we're led by western orders.<br />
United we stood, departed we are<br />
in the Europe without borders.<br />
<br />
The bless of the virgin turned to a curse<br />
we lost the grace of god.<br />
Captured in a new alliance<br />
sealed by my elder's blood.<br />
<br />
Nobody will remember<br />
memory's fading away,<br />
a dream of a world of black and white<br />
was sold for a hell of grey.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.synaptx.hu/agony/html/download/grey.mp3">www.synaptx.hu/agony/html/download/grey.mp3</a>
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188151
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:16:17+01:00
2007-12-28T00:16:17+01:00
Oregon (TM)
http://blog.hu/user/50271
snakekiller23: meselj a vegeredmenyrol!<br />
<br />
Amugy a szavaid nem a tied, kaptad oket a kormany pr-tol.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188141
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:12:07+01:00
2007-12-28T00:12:07+01:00
tucsok123
http://blog.hu/user/82668
Kigyűjtöttem nektek a fellépők honlapjait.<br />
<br />
Wolverine Blues Brothers: <a rel="nofollow" href="http://wbb.uw.hu/">wbb.uw.hu/</a><br />
Age of Agony: <a rel="nofollow" href="http://www.synaptx.hu/agony/">www.synaptx.hu/agony/</a><br />
Malediction: <a rel="nofollow" href="http://malediction.extra.hu/">malediction.extra.hu/</a><br />
Gholgoth: <a rel="nofollow" href="http://gholgoth.freeweb.hu/">gholgoth.freeweb.hu/</a><br />
Radikális Amputáció: <a rel="nofollow" href="http://radikalis.uw.hu/">radikalis.uw.hu/</a>
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188139
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:11:18+01:00
2007-12-28T00:11:18+01:00
snakekiller23
http://blog.hu/user/39827
Oregon (TM)<br />
<br />
Nem véltelnül vannak azok ott. Én a Magyar Gárdát fasisztoid (párt)hadsereg-kezdménynek tartom; sajnálom. Az elején én is túlzottnak éreztem a hisztit körülötte, mondván semmi komoly, pár túlbuzgó népnemzeti belterjes szerepjátéka, volt már "ilyenebb" is... aztán láttam a végeredményt és levontam a tanulságot.<br />
<br />
Ebben nem fogunk dűlőre jutni szerintem, szóval jobb, ha befejezzük.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188135
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:10:16+01:00
2007-12-28T00:10:16+01:00
pietranera
még jó, hogy csöppet sem vagytok paranoiások. aha, tényleg így lehetett: „a zsidók” a ti provokálásotok végett kiötlötték ezt a címet, egymás közt terjesztették, gyere el, nem, előbb rászoktatták a szegény, ártatlan fiatalságot a halálmetálra, mert az milyen jó keresztényellenes, aztán bementek és egész éjjel szőtték az összeesküvést ellenetek… teljesen valószínűtlen, hogy a Kulti mint egy szűk szubkutúrából élő üzleti vállalkozás esetleg figyelemfelkeltő címet akart adni egy rendezvényének, hogy aki szereti az ilyen zenét, és észreveszi a szójátékot, és tényleg tele a bakancsa a karácsonyi tömegőrülettel, az jöjjön el, és érezze jól magát? (…és akkor bementek, és rázták a fejüket… és ittak… és beszélgettek… lányokról-fiúkról, nevezetes hányásokról, zenéről, stb….)
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188131
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:09:43+01:00
2007-12-28T00:09:43+01:00
RoFä
http://blog.hu/user/5044
Ja, a témához még: hányingerem van az álszent köcsög közleménytől (tilcsákbe, tilcsákbe, meggyalázzák óh szent Ünnepünket....anyátok, szólásszabadság van), de konkrétan azt is leszarom, ha valaki fuck hanukah partyt rendez, lángoló fordított menóra logóval teleplakátozva a várost. De csak akkor, ha csak viccből gondolja. És ez a "kereszténygyűlölőkre" is vonatkozik. Egyébként tökéletesen érteni vélem a party címébe foglalt szójátékot, biztos velem van a baj, továbbá minimális utánjárással ki lehet deríteni, hogy a szervezők védekezése valós alapokon hever-e, vagyis mondjuk minimo calculo a kibaszott flyereken legyen rajta valami célzás rá.<br />
<br />
Egyébként ha igaz, akkor céljaikban hasonulnak a Jobbik keresztjeire írt magasztos eszmékkel, ami az események fényében különösen tréfás. <br />
<br />
(A közleményhez: egy politikai pártnak mondjuk tényleg az a dolga Magyarföldön, hogy mindent kurva komolyan legyen és keressen minden sarokban valami megsértődni, felháborodni és elhatárolódnivalót. Ezen úgy látszik nem tudunk változtatni. )
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188128
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:08:10+01:00
2007-12-28T00:08:10+01:00
fuckthe
****** = bármilyen szitokszó, amit keresztény kultúrkörökben nem használunk
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188124
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:06:58+01:00
2007-12-28T00:06:58+01:00
fuckthe
Ha nem provokálnák a sok keresztényt örökké a ***********k, akkor lehet, hogy nem háborodnának fel.<br />
Az ilyen blogokat írók meg nézzenek jól magukba.<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188118
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:03:31+01:00
2007-12-28T00:03:31+01:00
RoFä
http://blog.hu/user/5044
pajorbacsi 2007.12.27. 21:29:48<br />
<br />
Ja bazmeg, dögöljenek meg sokkal hamarabb Rákoskeresztúron, ott három fokkal hidegebb van, nincs aluljáró, és a szél is jobban átfújja, tehát hamarabb megfagynak.<br />
<br />
Most komolyan bazeg tényleg nem értem azokat, akiknek a legnagyobb baja a sok homeless jelenléte (értsd, hogy láthatóak és nem kint vannak a fődeken). Esti buliból hazafelé tántorgó részeg musszkliskölyök meg bespeedezett kopasz már támadt meg az éjszakai Belvárosban, sima homeless még soha. Az tény hogy nem kellemes a látványuk, szaguk, az is tény hogy emberalatti lényekké váltak az emberalatti élettől, de könyörgöm, tényleg úgy kell megoldani a problémát, hogy kipateroljuk őket?<br />
<br />
Ha a Rogán Tóni úgy oldja meg, hogy mindegyiket fűtött helyen altatja amíg ki nem telelnek, akkor befogtam a pofámat, persze.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188109
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-28T00:00:08+01:00
2007-12-28T00:00:08+01:00
viktor134
http://blog.hu/user/45590
snake:<br />
tőlem aztán állhat bárhol. még el is olvasgatom időnként rajta a szöveget a móriczon.<br />
sőt, a menóra sem zavar. ha minaret lenne az sem, de ha a műezin 5szor óbégat megdobom a cipőmmel. :) aludni akarok. :)
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188105
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:57:51+01:00
2007-12-27T23:57:51+01:00
kovacsferenc123123
http://blog.hu/user/79601
tényleg, a nyelv-észnek még én is üzenném, hogy kérem tisztelettel a fiatalokat nem züllesztik, hanem züllenek maguktól. lehet választani, hogy könyv, vagy tv, bulizás, vagy tanulás. (17 éves vagyok, szóval eléggé belülről látom ezt, elhiheted)
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188102
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:55:31+01:00
2007-12-27T23:55:31+01:00
asa107sol
http://blog.hu/user/49459
törnek a porcelánmalacok, aprót válogat, ennyi csak kifutja beugróra...
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188099
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:55:17+01:00
2007-12-27T23:55:17+01:00
Oregon (TM)
http://blog.hu/user/50271
snakekiller23: vazz te tenyleg egy magno vagy!<br />
<br />
stringek a dumadban:<br />
-felkatonai<br />
-fasizmus<br />
-masirozas<br />
-kommunizmus
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188098
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:55:05+01:00
2007-12-27T23:55:05+01:00
RoFä
http://blog.hu/user/5044
T.Szerző<br />
<br />
Bazmeg mennyire igazad van, és mennyire jól meg tudod fogalmazni a kollektív tudatallatimat. :<br />
Respekt. :)
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188092
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:53:38+01:00
2007-12-27T23:53:38+01:00
Fishlips
Hát, ez még a Trychydts, Tilosrádió, Kultiplex, stb. bandától is elég gyenge védekezés.<br />
<br />
Különösen azért, mert a X-mas a Christmas elfogadott alakja, ami pedig a Christ's Mass-ből jön. Tehát tképpen egy S betű betoldása nem változtatta meg a szó jelentését sem.<br />
<br />
Másrészről az lepett meg, ahogy betagadják az egészet. Könyörgöm, napnál világosabb, hogy ez a rendezvény aktívan csak a blekkmetálosokat mozgatja meg (hiába elsősorban deathmetal elvileg, ha egyszerűen death metal scene annyira van Magyarországon, mint industrial szubkultúra). A blackmetal közösségnek ez tetszik, ez kell. Zárt körben megtartják a bulit, hallgatják a világ legszarabb poén-grind bandáját, a csirkelábas (normális helyeken, ahol a grindot komolyan gondolják, minimum bölényt boncolnak) Radikális Amputációt. Nem értem hol a probléma.<br />
<br />
Valójában értem. Ott a probléma, hogy ezt Fuck the Yom Kipppur néven nem lehet megcsinálni. Mert aki ilyen néven szervezne rendezvényt, az ki lenne kiáltva ultrafasisztoid hungaronácinak. így van? így van.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188089
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:51:46+01:00
2007-12-27T23:51:46+01:00
Manbeast
Jó, akkor most az hajigálja a másikra a követ aki még soha nem mondott el olyan viccet, hogy xy találkozik szentpéterrel, vagy eljut a mennybe.Tök jogos, fel lehet amúgy háborodni, hogy ezek a mai fiatalok, DE ne legyünk már hülyék, ne ezen hőbörgjünk, csak az veri itt a nyálát, aki szart sem tud agolul, mert az angoloknál az ilyen, és ehhez hasonló szóviccek mindennaposak, és itt a karácsonyi, mint a szent gyertyafényes, anyukám már megintfasztakadszbeleafába jellegű élmények fényének csorbítására nem tesznek kíserletet semmiféle túlképzet, beépített, provokátor, stánista metálos, zsidó, esetleg cigány ifijoncok. Jézusnak kurvára semmi köze nincs az országhoz, ezt fogadjuk már el végre, demokratikus köztársaság vagyunk és nem pedig keresztény köztársaság. Na legessétek azt a bitófát mgasabban és skandáljátok, hogy Manbeast takarodj vidd az összes haverod...hoppáhoppá így is rímel, simán jó.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188081
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:48:20+01:00
2007-12-27T23:48:20+01:00
Thrasher
http://blog.hu/user/72158
Én meg rendezek majd itthon a szobában Fuck Magyarország Meg Fuck Agyatlan Befolyásolható Baromállat Magyar Nép Partyt, és majd jól megbaszok mindenkit, ai nem képes másra, csak politizálnizsidóznikomcsiznináciznigárdátalapítani, és a belépők árából elutazok pl. Svédországba, vagy bárhova, ami nem itt van, és nem gyűlöli egymást mindenki.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188075
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:47:15+01:00
2007-12-27T23:47:15+01:00
viktor134
http://blog.hu/user/45590
nyelv-ész 2007.12.27. 22:13:42<br />
<br />
"<br />
Mint pl. hogy oktatásügyileg is züllesztik a fiatalokat, akiknek jórésze bekokózva vagy alkoholmámorban ússza meg legalább a hétvégén a szeretetlenség érzését, mindenféle hülye partikon...<br />
"<br />
<br />
mi köze az ivásnak a kokónak az oktatáshoz, aki akar tanul, aki meg nem, az iszik. lehet magas az ösztöndíj, vagy alacsony a tandíj, ha kokóra futja. <br />
nem azért nem jártam be én sem órákra, mert kokóztam, hanem nem volt értelme, aztán perszee ütni kell az időt. :)<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188074
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:47:03+01:00
2007-12-27T23:47:03+01:00
snakekiller23
http://blog.hu/user/39827
Oregon (TM)<br />
<br />
Te megértetted amit írtam? Lehet kettőskeresztet is állítani nyugodtan, (én sem értettem egyesek miért hisztiznek annyira anno) de ezt egy olyan párttól nem nézik szívesen, amelyik félkatonai alakulatot masíroztat falvakban 60 évvel a fasizmus és majd' 20 évvel a kommunizmus bukása után. Ez a fránya politika már csak ilyen...
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188066
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:44:45+01:00
2007-12-27T23:44:45+01:00
egyiketsem
http://blog.hu/user/45559
Csodálkozom egyébként hogy nem csaptak le az xmass SS betűjére. :) Vagy ne adjak ötleteket? :D
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188064
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:43:49+01:00
2007-12-27T23:43:49+01:00
egyiketsem
http://blog.hu/user/45559
"Na egy kis kulturtörténet kezdőknek: a karácsony kurvára nem keresztény ünnep. Csak a keresztény világban annak tekintik. Jó volna a biblián kívűl mást mást is olvasni... Tényleg, mikor is született Jézus?"<br />
<br />
Bazmeg, már megint egy teológus. Nem zavar, hogy 3892 példányban leírták már mások is az elmúlt két napban?<br />
<br />
Nem vetek rád egyébként követ, fux xmass.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188056
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:42:42+01:00
2007-12-27T23:42:42+01:00
egyiketsem
http://blog.hu/user/45559
Markusbenjamin,<br />
<br />
ha most lenne, abból zavargások lennének szerintem.<br />
<br />
Nagyjából annyi volt, hogy kereszt, jézuska, disznóvérrel leöntve különböző összeállításokban, mint művészet. Meg asszem vizelet is volt, de erre nem emlékszem pontosan, még fiatal voltam nagyon. Az egyes elemeket mondjuk a Tórára kicserélve gondolatban, azért be kell látni, a kereszténység kicsit több mindent elvisel, vagy kénytelen elviselni... de azért kár cseszegetni.<br />
<br />
Mindenki megmagyarázza, hogy a másiknak miért nem kéne megsértődnie azon, hogy megsértik a vallását, identitását. Ahelyett, hogy mindenki azon gondolkodna el, hogy hogy ne bántsa meg a másikat.<br />
<br />
Nem lesz itt változás, amíg a zsidók nem tiltakoznak a keresztények megsértése ellen, és amíg a keresztények nem tiltakoznak a zsidó vallás megsértése ellen. De fokozhatnám, hogy amíg a zsidók nem tiltakoznak a ruandai holocaust miatt, a keresztények meg nem tiltakoznak az antiszemitizmus miatt. És amíg a zsidók és a keresztények nem tiltakoznak az iszlám megsértése miatt. De mindenki szarik a másikra, és a maga gesztenyéjét kuporgatja.<br />
<br />
Ugyanabból az anyagból vagyunk mind. Én mindenkin röhögni akarok úgy, hogy ne fasisztázzanak le, ne keresztényellenesezzenek le, és ne akarjon egy arab se kinyírni. És nem akarok röhögni, hogy ne bántsak meg egy arabot, keresztényt vagy zsidót se.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188055
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:42:18+01:00
2007-12-27T23:42:18+01:00
Sz0M|45
Az a franya s betu. Mint az index photoshop rabszolgainak esete az ss fotossal ;] Ezek unatkoznak, de az valami elkepeszto, hogy minden alkalommal meg tudnak lepni. Amikor mar az ember azt hiszi, hogy ez mar tenyleg a legalja, akkor bebizonyitjak, hogy meg van lejjebb. Nameg ez a kozlemeny is. Ez az idezojelezes. Ez a fontosertelmisegieskedo hobbi-mu kozepszar. Csak rosszul alakitanak egy szerepet.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188051
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:40:29+01:00
2007-12-27T23:40:29+01:00
oil.ali
Na egy kis kulturtörténet kezdőknek: a karácsony kurvára nem keresztény ünnep. Csak a keresztény világban annak tekintik. Jó volna a biblián kívűl mást mást is olvasni... Tényleg, mikor is született Jézus?<br />
<br />
Amúgy pedig az én fas*om is tele volt a karácsonnyal 22.-én este az Árkádban. Vessétek rám a követ.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188040
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:38:01+01:00
2007-12-27T23:38:01+01:00
Laci
Kedves Parapitty!<br />
Kuvra Anyád basszd meg!!!<br />
<br />
Jaj, mielőtt félreérted:<br />
X-mass vs. X-mas<br />
kuvra vs. kurva<br />
basszd vs. baszd<br />
<br />
További szép karácsonyt neked is! ;)
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188036
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:37:05+01:00
2007-12-27T23:37:05+01:00
Oregon (TM)
http://blog.hu/user/50271
snakekiller23: manorat allitani lehet? kettoskeresztet nem? kezdem erteni ezt a vilagot.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188028
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:35:05+01:00
2007-12-27T23:35:05+01:00
Oregon (TM)
http://blog.hu/user/50271
gaspra: sokszinuseg elfogadasarol pont azok beszelnek mindig, akik lealazzak a keresztenyeket, (index,TWA,kulti)=a vezer liberalisok
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188024
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:34:34+01:00
2007-12-27T23:34:34+01:00
Oregon (TM)
http://blog.hu/user/50271
snakekiller23: felremagyarazas ez nem picit. foleg ebben a liberalis vilagban az. tudod: sokszinuseg!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188022
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:33:33+01:00
2007-12-27T23:33:33+01:00
Oregon (TM)
http://blog.hu/user/50271
gaspra: sokszinuseg elfogadasarol pont azok beszelnek mindig, akik lealazzak a keresztenyeket, (index,TWA,kulti)=a vezer liberalisok
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188021
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:33:28+01:00
2007-12-27T23:33:28+01:00
snakekiller23
http://blog.hu/user/39827
Oregon (TM):<br />
<br />
A Jobbiknál nem az a gond, hogy "vannak megszállottak", amivel gond van az a párt fő irányvonala. Vona Gábor pl. ugye nem egy kis senki náluk.<br />
Nem nyíltan a Jobbikot magát tiltják ki valóban; de ezzel jelzik, hogy egy ilyen társaság és amit képvisel úgy zusammen nemkívánatos. Aki szimpatizál velük, az ezen persze megsértődik. :)<br />
<br />
Bocs, milyen magnó ne legyek?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188019
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:33:11+01:00
2007-12-27T23:33:11+01:00
kovacsferenc123123
http://blog.hu/user/79601
nem, nem láttam
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188018
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:33:05+01:00
2007-12-27T23:33:05+01:00
bjela szila
http://blog.hu/user/69984
1. pár diló bulijából mekkora egymástmarás lett ! elérték , amit akartak . szarok a fideszre , de tényleg itt mindenki ezt a patkány kisebbséget nyalja , a tv2n a flódni lenyomja a beiglit ? parapitynek - azért a tilosban nem kell sokat keresgélned , hogy köcsögöt találj ....
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188015
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:32:03+01:00
2007-12-27T23:32:03+01:00
gaspra
A ma esti south park karácsonyi része egészen pontosan írta le, hogy mekkora ökörség az ünnepet egy vallás, vagy egy világnézet szemüvegén keresztül nézni. A karácsony is mindenkinek mást jelent, de a sokszinűséget is tudni kell elfogadni.
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188013
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:31:25+01:00
2007-12-27T23:31:25+01:00
dubb
http://blog.hu/user/83840
h3pk5w: jo forditas! de tulajdonkeppen ez akkor lenne teljesen igaz, ha nem lenne ott a "the" mert hat az angolban nem kell ele nevelo. tehat valojaban lehet nem jelent az eg vilagon semmit!!!<br />
a haborgas igy targytalan!
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188007
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:28:11+01:00
2007-12-27T23:28:11+01:00
andike
Szerintem ilyen cimet adni egy bulinak felhaborito, attol fuggetlenul, hogy utana a koncerten death metalt jatszanak, vagy ovodas korusok lepnek-e fel.<br />
A zsido peldalozasokat azert ertem meg, mert arra meg az SZDSZ harapna, ha hasonloan felreertheto cimet kapna egy buli (lasd fenti otletes peldakat)<br />
Es oket is teljesen megertenem.<br />
<br />
Parapitty, te viszont egy 5Z4RF45ZU vagy, remélem nem fogod felreolvasni amit irtam, es nem sertodsz meg rajta.<br />
Ha megis, teljesen megertelek.<br />
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1188001
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:27:26+01:00
2007-12-27T23:27:26+01:00
Sósperec, az indián
Egy normális (együttélni képes) társadalomban a karácsonnyal meg a hanukával is lehet viccelődni vagy káromkodni, nagyonis úgy, hogy mindvégig tudjuk, hogy a kettő nem ugyanazoknak nem ugyanaz nem ugyanúgy. Ilyen társadalom viszont nincs. Pláne nem itt, ma, Magyarországon. <br />
<br />
Az igazi kérdés/problematika egyébként a viccelődés-káromkodás _előtt_ van, és sokkal érdekesebb, mint vitatkozni utóbbiak jogosságán vagy értelmén. Az igazi kérdés kb. az, hogy miért félünk ennyire egymástól? Kinek-minek hittük el az előző 10-20-30-100 évben, hogy egymástól félnünk kell?<br />
<br />
He, bazmeg?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1187996
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:26:29+01:00
2007-12-27T23:26:29+01:00
egyiketsem
http://blog.hu/user/45559
Ja a Fidesz lószar. :(
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1187992
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:25:24+01:00
2007-12-27T23:25:24+01:00
egyiketsem
http://blog.hu/user/45559
markusbenjamin,<br />
<br />
emlékszel még a disznóvéres kiállításra a Kiscelli múzeumban pár évvel ezelőtt?
https://parapitty.blog.hu/2007/12/27/fuck_the_x_mass_party/full_commentlist/1#c1187990
Válasz erre: Fuck the X-Mass Party
2007-12-27T23:24:51+01:00
2007-12-27T23:24:51+01:00
goyoq
Köcsög Fidesz